Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 12 lipca 2018 r.
Autor odpowiedzi: Kamiński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 27 marca 2014 r.

PYTANIE

Firma dokonała eksportu towarów i wystawiła faktury za sprzedane towary. Faktury wystawione są na firmę spoza terytorium Unii Europejskiej. Za te towary zapłaty dokonała w kilku przypadkach firma inna, której siedziba znajduje się na terytorium Unii Europejskiej, a w kilku przypadkach oddział tej samej firmy, który ma siedzibę również na terytorium Unii Europejskiej.

Czy aby sprzedawca mógł uznać taką zapłatę, potrzebne jest jakieś porozumienie pomiędzy nabywającym i płacącym?

Jak należy wystawiać faktury sprzedaży w takich przypadkach?

Czy takie przypadki biuro rachunkowe powinno zgłaszać do Głównego Inspektora Finansowego?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?