Co zrobić z wnioskiem o przedłużenie terminu, gdy zmienił się właściciel nieruchomości, na której znajdują się obiekty, w sprawie których prowadzone jest postępowanie?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 26 stycznia 2023 r.
Autor odpowiedzi: Sługocka Martyna
Odpowiedzi udzielono: 26 stycznia 2023 r.

PYTANIE

PINB prowadzi postępowanie administracyjne w sprawie istotnego odstępstwa od zatwierdzonego projektu budowlanego przy budowie trzech budynków inwentarskich na podstawie ustawy z 7.07.1994 r. Prawo budowlane – dalej pr. bud. Wydano decyzję na sporządzenie projektu budowlanego zamiennego. Inwestor złożył 4 egz. projektu budowlanego. Z uwagi na nieprawidłowości w złożonych dokumentach, tutejszy organ nadzoru budowlanego wezwał inwestora postanowieniem do usunięcia nieprawidłowości w wyznaczonym terminie. Inwestor złożył pismo - wniosek o przedłużenie terminu uzupełnienia w związku z trwającymi czynnościami niezbędnymi do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, które zostały utrudnione przez sytuację związaną z przeprowadzaną licytację komorniczą. Z informacji z rejestru gruntów starostwa powiatowego wynika, iż aktualnie na dzień dzisiejszy zmienił się właściciel nieruchomości, na której znajdują się przedmiotowe obiekty budowlane, w sprawie których prowadzone jest postępowanie administracyjne.

Co należy zrobić z wnioskiem o przedłużenie terminu?

Wydać postanowienie przedłużające termin na osobę wnioskującą czy na obecnego właściciela nieruchomości?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX