Co zrobić w przypadku, gdy towar i faktura została dostarczona właściwemu odbiorcy, ale faktura została wystawiona z błędną nazwą i NIP?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2021 r.
Odpowiedzi udzielono: 22 kwietnia 2020 r.
PYTANIE
Polska spółka A wysłała towar do Niemiec w styczniu do punktu docelowego B dla kontrahenta C. Firma uzupełniła dokument przewozowy CMR oraz wystawiła fakturę i wykazała wewnątrzwspólnotowa dostawę towarów za miesiąc styczeń. W kwietniu dostaliśmy informację że kontrahent C ma złą nazwę i NIP.
W jaki sposób skorygować tę sytuację?
Czy wystarczy faktura korygująca wystawiona w kwietniu z poprawną nazwą kontrahenta oraz skorygowanie tylko VAT UE w miesiącu styczniu?
W jaki sposób skorygować JPK VAT i za jaki miesiąc?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX