Co zrobić, jeżeli wykonawca złożył pełnomocnictwo z podpisem elektronicznym aktualnym w momencie podpisania, ale nieaktualnym w dniu składania ofert?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Wolski Mariusz
Odpowiedzi udzielono: 1 czerwca 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W postępowaniu wykonawca złożył pełnomocnictwo podpisane elektronicznie. Na dzień składania ofert jest ono ważne, zgodnie z zapisem w nim zawartym "ważne do...", podpis elektroniczny użyty do podpisania tego dokumentu jest już nieaktualny. Na dzień podpisywania był aktualny, ale w dniu składana ofert podczas weryfikacji jego w programie pojawia się zapis: "Podpisano. Problem z podpisem - wygasł".

Jak należy postąpić?

Czy należy wezwać do złożenia nowego pełnomocnictwa?

Postępowanie jest prowadzone elektronicznie przez platformę.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX