Co zrobić, gdy wnioskodawca zgłasza się osobiście, ponieważ błędnie złożył wniosek za pomocą ePUAP, brak podpisu profilem zaufanym na wniosku?
PYTANIE
Co zrobić, gdy wnioskodawca zgłasza się osobiście, ponieważ błędnie złożył wniosek za pomocą ePUAP i sam zauważył błąd dotyczący np. braku podpisu profilem zaufanym na wniosku?
Czy w tym momencie powinien pisemnie oświadczyć, że odstępuje od komunikacji drogą elektroniczną i nanieść pisemnie podpis na wniosku złożonym za pomocą ePUAP?
Przepis o możliwości odstąpienia od komunikacji drogą elektroniczną został wykreślony z k.p.a., jakie teraz przepisy obowiązują, umożliwiające odstąpienie od komunikacji drogą elektroniczną?
§ 1d. Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX