Co w sytuacji gdy klient w momencie składania zamówienia przez Internet będzie miał prawo wyboru, w co zostaną zapakowane produkty i dokona wybory w postaci toreb z tworzywa sztucznego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 10 września 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Przedsiębiorca prowadzi sprzedaż produktów spożywczych wyłącznie przez Internet bez możliwości ich odbioru w placówce. Zamówione przez klienta produkty pakowane są w torby na zakupy z tworzywa sztucznego o grubości powyżej 15 mikrometrów. To sprzedawca w momencie pakownia decyduje, w ilu torbach z tworzywa sztucznego klient otrzyma zamówienie.
Czy w takiej sytuacji sprzedawca powinien pobierać opłatę recyklingowa od nabywcy?
Co w sytuacji gdy klient w momencie składania zamówienia przez Internet będzie miał prawo wyboru, w co zostaną zapakowane produkty i dokona wyboru w postaci toreb z tworzywa sztucznego - czy sprzedawca powinien wówczas pobrać od nabywcy opłatę recyklingową?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX