Co w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu działka nr 100 zostanie podzielona na 100/1 i 100/2 i zmieni się właściciel?
PYTANIE
Starosta sporządził UPUL, który jest ważny 10 lat. Na wniosek właściciela działki nr 100 starosta wydaje wyciąg z UPUL w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki leśnej.
Co w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu działka nr 100 zostanie podzielona na 100/1 oraz 100/2 i zmieni się właściciel?
Czy nowy właściciel może wystąpić o wyciąg dla działki 100/2?
Jakie dokumenty ma przedstawić, żeby potwierdzić, iż to jest działka ujęta w planie przed podziałem nr 100?
Czy nowy właściciel otrzymuje "stary" wyciąg z innym nazwiskiem właściciela i numerem działki?
Starosta w ciągu 10 lat obowiązywania UPUL nie może zmieniać zapisów w planie, chyba że stwierdzi błędy i sporządzi aneks do UPUL.
Co gdy umowa, na podstawie której został sporządzony UPUL straciła ważność (okres rękojmi i gwarancji też minął) - ma wtedy wybierać nowego wykonawcę do aneksowania UPUL czy może zrobić to sam?
Co z zapisami RODO (wyciąg z UPUL z nazwiskiem i adresem poprzedniego właściciela otrzymuje aktualny właściciel lasu)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX