Co w przypadku, gdy pracownik wyprowadził się z miejsca zamieszkania i na zwrotnym potwierdzeniu odbioru korespondencji widnieje adnotacja "adresat wyprowadził się"?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 26 lutego 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W roku 2022 jednostka budżetowa zatrudniała w ramach robót publicznych obywateli Ukrainy. W styczniu 2023 r. zostało wypłacone dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Co zrobić w przypadku, gdy pracownik wyprowadził się z miejsca zamieszkania i na zwrotnym potwierdzeniu odbioru korespondencji (wysłany PIT-11 i RMUA za 2023 r.) widnieje adnotacja "adresat wyprowadził się"?
Numer telefonu z kwestionariusza osobowego również nie odpowiada?
Pracodawca nie dysponuje nowym adresem zamieszkania.
Jak w takim przydatku postąpić, aby korespondencja w świetle prawa była skutecznie doręczona - czy wysłać po raz drugi pod ten sam adres, czy wystarczy adnotacja urzędnika poczty na pierwszym liście?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX