Co w przypadku, gdy pracodawca chce, aby pracownik był na konferencji tylko w piątek i sobotę, a pracownik sam chce zostać również na niedzielę?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 25 marca 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Pracownik jest delegowany na wyjazd służbowy - konferencja. Odbywa się ona w dniach piątek - niedziela. Sobota i niedziela są dniami wolnymi od pracy wg grafiku. Za sobotę należy się inny dzień wolny od pracy, zgodnie z ustaleniami będzie to czwartek.
Czy za pracę w niedziele należy się inny dzień wolny, czy należy rozliczyć nadgodziny?
Co w przypadku, gdy pracodawca chce, aby pracownik był na konferencji tylko w piątek i sobotę, a pracownik sam chce zostać również na niedzielę?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX