Co powinno zawierać obwieszczenie pracodawcy w zakresie czasu pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 30 listopada 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca tworzy obwieszczenie o treści:

"Pracowników obowiązuje podstawowy system czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Dniem wolnym od pracy z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy jest sobota".

Zatrudniamy pracownika który będzie pracował od poniedziałku do piątku na 1/4 etatu od 16.00 do 18.00.

Jak to ująć w obwieszczeniu?

Czy są jeszcze jakieś elementy, które powinny być ujęte w obwieszczeniu?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX