Co powinno zawierać obwieszczenie pracodawcy w zakresie czasu pracy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 30 listopada 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Pracodawca tworzy obwieszczenie o treści:
"Pracowników obowiązuje podstawowy system czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Dniem wolnym od pracy z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy jest sobota".
Zatrudniamy pracownika który będzie pracował od poniedziałku do piątku na 1/4 etatu od 16.00 do 18.00.
Jak to ująć w obwieszczeniu?
Czy są jeszcze jakieś elementy, które powinny być ujęte w obwieszczeniu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX