Co powinna zawierać Informacja o warunkach zatrudnienia handlowca zatrudnionego w systemie pracy w domu?

Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 29 kwietnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka zatrudniająca poniżej 10 pracowników zatrudniła handlowca w systemie home office na stanowisku kierownika sprzedaży. Umowa określa, że ewentualna praca poza normalnymi godzinami pracy pozostaje bez wynagrodzenia i dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych zgodnie z art. 1514 § 1 Kodeksu pracy.

Co powinna zawierać Informacja o warunkach zatrudnienia tego pracownika w szczególności odnośnie norm czasu pracy, sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy itp.? Czy powinna być prowadzona ewidencja czasu pracy jeśli tak to w jakiej formie?

ODPOWIEDŹ

Full content available after logging in to LEX

Log in to LEX | Don't use LEX programs yet? Order test access