Co powinien zrobić zamawiający, jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym wskazał inny okres gwarancji niż w załączonym do oferty szczegółowym opisie parametrów technicznych?
PYTANIE
W postępowaniu na dostawę laptopów zamawiający wymagał w formularzu ofertowym określenia wysokości okresu gwarancji (kryterium oceny ofert minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny 48 miesięcy) jaki oferuje wykonawca. Wykonawca w formularzu ofertowym zaoferował (oświadczył) termin 48 miesięcy okresu gwarancji, a w załączonym szczegółowym opisie parametrów technicznych potwierdził minimalny okres gwarancji jaki wymagał zamawiający i wpisał 36 miesięcy.
Czy taką rozbieżność w zaoferowanym okresie gwarancji zamawiający może potraktować jako inną omyłkę czy może zamawiający powinien wyjaśnić zaistniałą sytuację w formie zwrócenia się do wykonawcy o złożenie wyjaśnień treści złożonej oferty?
Jaka czynność będzie prawidłowa?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX