Co należy zrobić w sytuacji, gdy obecni klienci firmy odbierającej odpady komunalne, posiadają umowy na odbiór dwóch frakcji: suchej i mokrej?
PYTANIE
Mając na uwadze rozporządzenie Ministra Środowiska z 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz regulamin utrzymania czystości i porządku w gminie, w której nie objęte zostały systemem nieruchomości niezamieszkałe i który nie został jeszcze zmieniony, aby być zgodny z wymaganiami rozporządzenia, co należy zrobić w sytuacji, gdy obecni klienci firmy odbierającej odpady komunalne, posiadają umowy na odbiór dwóch frakcji: suchej i mokrej? Jaka nazwa fakcji powinna widnieć na pojemniku z suchą frakcją, skoro jest ona mieszanką papieru, szkła, tworzyw sztucznych i metali? Jak spełnić wymagania rozporządzenia, co do konieczności oznaczenia napisami istniejących pojemników w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, bez konieczności zmiany treści obowiązującej umowy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX