Co należy zrobić w przypadku zmiany stopnia niepełnosprawności pracownika?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Klimkiewicz Luiza
Odpowiedzi udzielono: 14 lipca 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownica posiadała orzeczenie o niepełnosprawności (stopień umiarkowany) na okres do 31 marca 2016 r. W dniu 24 marca 2016 r. złożyła wniosek o kolejne orzeczenie. Komisja orzekła, iż osoba nie jest niepełnosprawna. Pracownica złożyła odwołanie. Wojewódzki zespół orzekł, iż osoba jest niepełnosprawna w stopniu lekkim. Ustalony stopień niepełnosprawności datuje się od 24 marca 2016 r.

Czy w związku z powyższym za marzec 2016 r. należy uznać, iż osoba ta miała stopień umiarkowany niepełnosprawności do 23 marca 2016 r., a od 24 marca 2016 lekki i dokonać korekt SOD i DEK IIa, przeliczając struktury?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX