Co należy zrobić, jeśli wycofano pełnomocnictwa w toczących się postępowaniach dot. zamknięcie składowiska i o zatwierdzenie instrukcji prowadzenia składowiska?
PYTANIE
Do urzędu wpłynęły dwa wnioski o wydanie decyzji: jeden na zamknięcie składowiska i jeden o zatwierdzenie instrukcji prowadzenia składowiska wydawane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 r. poz. 701 ze zm.). Wnioski zostały złożone przez pełnomocnika wnioskodawcy. Pełnomocnik dopełnił formalności, m.in. uiścił opłatę za pełnomocnictwo i uczestniczył w postępowaniu wyjaśniającym ww. spraw. Po jakimś czasie pełnomocnik wystosował do tut. urzędu wniosek m.in. o wypowiedzeniu pełnomocnictwa we wszystkich toczących się postępowaniach administracyjnych udzielonych mu przez wnioskodawcę.
Jak dalej postąpić z wszczętymi na wniosek pełnomocnika sprawami: 1. Umorzyć postępowania? 2. Pozostawić sprawy bez rozpatrzenia? 3. Rozpatrzeć sprawy pomimo cofnięcia pełnomocnictwa kierując korespondencję wyjaśniającą i ewentualne decyzje wprost do wnioskodawcy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX