Kędziora Robert, Wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu sprawy
Procedury
Status: Aktualna
Wersja od: 1 czerwca 2017 r.
Autorzy: Wójcik Barbara, Wróbel Andrzej (red. nauk.), Kędziora Robert (red. meryt.)
Wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu sprawy
Wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu sprawy
Wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu sprawy
Zgodnie z przepisem art. 122f k.p.a. na wniosek strony organ administracji publicznej wydaje, w drodze postanowienia, zaświadczenie o milczącym załatwieniu sprawy. Zaświadczenie o milczącym załatwieniu sprawy jest doręczane wszystkim stronom postępowania.
LEX Navigator
Procedury prawne pokazane w formie interaktywnych schematów, dzięki którym sprawdzisz, jak krok po kroku przebiega postępowanie w danej sprawie.
Krok: żądanie wydania zaświadczenia o milczącym załatwieniu spawy
Strona, której sprawa została załatwiona milcząco, może wystąpić z wnioskiem o wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu spawy.
Krok: odebranie żądania
Organ administracji publicznej po otrzymaniu wniosku o wydanie zaświadczenia dokonuje ustaleń istotnych dla jego rozpoznania.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .