Ćwikła Jaromir, Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej

Procedury
Status:  Nieaktualna
Wersja od: 25 grudnia 2014 r. do: 31 grudnia 2022 r.
Autor:

Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej

Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej

Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej

Przedmiotowy schemat prezentuje zasady dochodzenia roszczeń przedsiębiorcy końcowego (który wykonał uprawnienie reklamacyjne konsumenta) związanych z wadliwością rzeczy sprzedanej, w stosunku do poprzednich sprzedawców.

Roszczenie sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej konsument konsument kupno rzeczy reklamacja rzeczy przedsiębiorca kupujący przedsiębiorca kupujący żądanie naprawienia szkody zakończenie procedury reklamacji kupno rzeczy oferta sprzedaży dla konsumenta przedsiębiorca sprzedający przedsiębiorca sprzedający oferta sprzedaży powództwo o naprawienie szkody

Krok: oferta sprzedaży

Złożenie oferty sprzedaży

Krok: kupno rzeczy

Otrzymanie oferty i podjęcie decyzji co do kupna rzeczy.