Tomczyk Aleksandra, Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP

Procedury
Status:  Aktualna
Wersja od: 4 września 2020 r.
Autor:

Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP

Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP

Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP

Pracodawca delegujący pracownika do Polski jest zobowiązany wyznaczyć osobę upoważnioną do pośredniczenia w kontaktach z Państwową Inspekcją Pracy (PIP) oraz do przesyłania i otrzymywania dokumentów lub zawiadomień. Taka osoba z założenia powinna przebywać w okresie delegowania na terytorium RP.

Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP pracodawca pracodawca złożenie oświadczenia zawierającego niezbędne informacje obowiązek poinformowania o zmianach zawartych w oświadczeniu obowiązek przechowywania dokumentów kontrola realizacji obowiązków podjęcie decyzji o delegowaniu pracownika do pracy delegowanie przeanalizowanie zakresu obowiązków jakie obowiązki ma pracodawca delegujący? wyznaczenie osoby upoważnionej do kontaktów

Krok: podjęcie decyzji o delegowaniu pracownika do pracy

Pracodawca podejmuje decyzję o delegowaniu pracownika do pracy w Polsce.

Krok: delegowanie

Pracownik może rozpocząć świadczenie pracy w ramach delegowania.