ITPP2/443-599/11/AP

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 14 lipca 2011 r. Izba Skarbowa w Bydgoszczy ITPP2/443-599/11/AP

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 22 kwietnia 2011 r. (data wpływu 26 kwietnia 2011 r.), uzupełnionym w dniu 30 czerwca 2011 r. (data wpływu), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia używanych części zamiennych od podatników unijnych oraz ich nabycia od podatników krajowych oraz stawki podatku obowiązującej dla rozliczenia transakcji wewnątrzwspólnotowego nabycia ww. towarów i ich sprzedaży na terytorium kraju - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 kwietnia 2011 r. złożono wniosek, uzupełniony w dniu 30 czerwca 2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia używanych części zamiennych od podatników unijnych oraz ich nabycia od podatników krajowych oraz stawki podatku obowiązującej dla rozliczenia transakcji wewnątrzwspólnotowego nabycia ww. towarów i ich sprzedaży na terytorium kraju.

W przedmiotowym wniosku oraz jego uzupełnieniu, zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest podatnikiem czynnym, zobowiązanym w zakresie podatku od towarów i usług do składania deklaracji miesięcznych. Zajmuje się między innymi regeneracją części zamiennych (rdzeni alternatorów oraz rdzeni rozruszników) do pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych, zwanych dalej częściami zamiennymi. Przedmiotowe części zamienne nabywa na terenie Unii Europejskiej od podatników podatku od wartości dodanej zarejestrowanych jako podatnicy VAT UE oraz na terenie kraju od podatników czynnych. Przy nabyciu ww. części do dnia 31 marca 2011 r. Spółka odliczała podatek naliczony wyszczególniony w fakturach VAT oraz fakturach wewnętrznych dokumentujących nabycie opisanych towarów używanych, od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy. Po regeneracji przedmiotowych części zamiennych pozostaje dla Spółki szereg różnych odpadów metalowych, które są sprzedawane dla firm zajmujących się skupem złomu. Spółka nie zna pochodzenia regenerowanych części zamiennych. W przyszłości także będzie nabywać od podatników czynnych oraz na terenie Unii Europejskiej używane części zamienne. Nadal pozostałe po regeneracji resztki elementów metalowych będą traktowane przez Spółkę jako złom metalowy i będą w przyszłości sprzedawane dla firm dokonujących skupu złomu. Ewidencję sprzedaży opisanych części zamiennych sprzedawanych osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz rolnikom ryczałtowym, Spółka prowadzi za pośrednictwem kas fiskalnych. Pozostała sprzedaż jest dokumentowana fakturami VAT. Od dnia 1 kwietnia 2011 r. Spółka opodatkowuje przedmiotową sprzedaż części zamiennych stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%.

Dostawy części zamiennych od podatników podatku od wartości dodanej nie były i nie są zwolnione od podatku od wartości dodanej na zasadach odpowiadających regulacjom zawartym w art. 43 ust. 1 pkt 2 lub art. 113 ustawy, a także nie były i nie są opodatkowane podatkiem od wartości dodanej na zasadach odpowiadających regulacjom zawartym w art. 120 ust. 4 i 5 ustawy. Spółka nie posiada dokumentów potwierdzających nabycie ww. towarów na powyższych zasadach.

W związku z powyższym zadano pytania sprowadzające się do kwestii.

* Czy od dnia 1 kwietnia 2011 r. Spółka ma prawo dokumentowania nabyć wewnątrzwspólnotowych używanych rdzeni alternatorów i rozruszników, nabywanych na terenie Unii Europejskiej od zarejestrowanych podatników podatku od wartości dodanej, pochodzących z remontowanych pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych, które są następnie poddawane przez Spółkę regeneracji celem przywrócenia ich wartości użytkowych oraz odliczania podatku naliczonego w fakturach wewnętrznych od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy.

* Czy od dnia 1 kwietnia 2011 r. Spółce przysługuje prawo odliczania od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy podatku naliczonego wyszczególnionego w fakturach VAT wystawionych przez podatników czynnych, dokumentujących nabycie przez Spółkę używanych rdzeni alternatorów i rozruszników pochodzących z remontowanych pojazdów, maszyn i urządzeń, które są następnie poddawane przez stronę regeneracji celem przywrócenia ich wartości użytkowej, a następnie sprzedawane przez Spółkę osobom fizycznym oraz podmiotom gospodarczym.

* Czy od dnia 1 kwietnia 2011 r. nabycia wewnątrzwspólnotowe używanych rdzeni alternatorów i rozruszników, od zarejestrowanych podatników podatku od wartości dodanej, pochodzących z remontowanych pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych, które są następnie poddawane regeneracji przez Spółkę celem przywrócenia ich wartości użytkowych, podlegają opodatkowaniu na terenie kraju wg stawki podatkowej podatku od towarów i usług w wysokości 23%.

* Czy od dnia 1 kwietnia 2011 r. sprzedaż zregenerowanych przez Spółkę używanych części zamiennych (t.j. rozruszników i alternatorów do pojazdów maszyn oraz urządzeń technicznych) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług według stawki w wysokości 23%.

Zdaniem Wnioskodawcy, od dnia 1 kwietnia 2011 r. nadal przysługuje Spółce prawo dokumentowania wewnątrzwspólnotowych nabyć używanych rdzeni alternatorów i rozruszników, nabywanych na terenie Unii Europejskiej od zarejestrowanych podatników podatku od wartości dodanej, pochodzących z remontowanych pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych, które są następnie poddawane przez Spółkę regeneracji celem przywrócenia ich wartości użytkowych oraz prawo odliczania podatku naliczonego wyszczególnionego w fakturach wewnętrznych od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy.

Spółka uważa także, iż od dnia 1 kwietnia 2011 r. przysługuje Jej prawo odliczania od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy podatku naliczonego wyszczególnionego w fakturach VAT wystawionych przez podatników czynnych, dokumentujących nabycie ww. części zamiennych, które są następnie sprzedawane przez Spółkę osobom fizycznym oraz podmiotom gospodarczym. Według Spółki nie można uznać, iż nabywanie części zamienne są złomem, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług.

W opinii Spółki przedmiotowe nabycia od dnia 1 kwietnia 2011 r. podlegają opodatkowaniu na terenie kraju wg stawki podatkowej podatku od towarów i usług w wysokości 23%. Bezspornie nie można uznać, iż nabywanie części zamienne są złomem, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy. Jej zdaniem sprzedaż zregenerowanych części zamiennych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług według stawki podatkowej w wysokości 23%.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego uznaje się za prawidłowe.

Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlegają:

1.

odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju;

2.

eksport towarów;

3.

import towarów;

4.

wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju;

5.

wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów.

Według art. 9 ust. 1 ustawy, przez wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4, rozumie się nabycie prawa do rozporządzania jak właściciel towarami, które w wyniku dokonanej dostawy są wysyłane lub transportowane na terytorium państwa członkowskiego inne niż terytorium państwa członkowskiego rozpoczęcia wysyłki lub transportu przez dokonującego dostawy, nabywcę towarów lub na ich rzecz.

Stosownie do ust. 2 tego artykułu, przepis ust. 1 stosuje się pod warunkiem, że:

1.

nabywcą towarów jest:

a.

podatnik, o którym mowa w art. 15, lub podatnik podatku od wartości dodanej, a nabywane towary mają służyć działalności gospodarczej podatnika,

b.

osoba prawna niebędąca podatnikiem, o którym mowa w lit. a)

c.

z zastrzeżeniem art. 10;

* dokonujący dostawy towarów jest podatnikiem, o którym mowa w pkt 1 lit. a).

Stosownie do art. 17 ust. 1 pkt 3 ustawy, podatnikami są również osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne dokonujące wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów.

Zgodnie z ust. 1 pkt 7 tego artykułu, podatnikami są również osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne nabywające złom, jeżeli dokonującym jego dostawy jest podatnik, o którym mowa w art. 15, niekorzystający ze zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i 9, a dostawa nie jest objęta zwolnieniem, o którym mowa w art. 43 ust. 1 pkt 2.

Należy w tym miejscu wskazać, iż treść powyższego przepisu (art. 17 ust. 1 pkt 7) z dniem 1 lipca 2011 r. została zmieniona art. 1 pkt 7 lit. a) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 134, poz. 780) i obecnie brzmi:

"Podatnikami są również osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne nabywające towary wymienione w załączniku nr 11 do ustawy, jeżeli dokonującym ich dostawy jest podatnik, o którym mowa w art. 15, niekorzystający ze zwolnienia, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i 9, a dostawa nie jest objęta zwolnieniem, o którym mowa w art. 43 ust. 1 pkt 2".

Jednocześnie trzeba zaznaczyć, że ww. ustawa zmieniająca wprowadziła do ustawy o podatku od towarów i usług Załącznik nr 11 zawierający wykaz towarów, o których mowa w art. 17 ust. 1 pkt 7 ustawy.

Stawka podatku, zgodnie z przepisem art. 41 ust. 1 ustawy, wynosi 22%, z zastrzeżeniem ust. 2-12, art. 83, art. 119 ust. 7, art. 120 ust. 2 i 3, art. 122 i art. 129 ust. 1.

Jednocześnie zgodnie z art. 146a pkt 1, wprowadzonym do ustawy art. 19 pkt 5 ustawy z dnia 26 listopada 2010 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z realizacją ustawy budżetowej (Dz. U. Nr 238, poz. 1578), zmienionym, w zakresie zdania wstępnego, art. 9 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 257, poz. 1726), w okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2013 r., z zastrzeżeniem art. 146f, stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 1 i 13, art. 109 ust. 2 i art. 110, wynosi 23%.

Jako odstępstwo od zasady powszechności i równości opodatkowania, zastosowanie obniżonej stawki lub zwolnienia od podatku od towarów i usług możliwe jest jedynie w przypadku wykonywania czynności ściśle określonych w ustawie oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie jej upoważnienia.

Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 2 ustawy, zwalnia się od podatku dostawę towarów używanych, pod warunkiem że w stosunku do tych towarów nie przysługiwało dokonującemu ich dostawy prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego.

Stosownie do ust. 2 tego artykułu, przez towary używane, o których mowa w ust. 1 pkt 2, rozumie się ruchomości, których okres używania przez podatnika dokonującego ich dostawy wyniósł co najmniej pół roku po nabyciu prawa do rozporządzania tymi towarami jak właściciel.

Stosownie do art. 106 ust. 7 ustawy, w przypadku czynności wymienionych w art. 7 ust. 2 i art. 8 ust. 2, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, dostawy towarów, dla której podatnikiem jest ich nabywca, oraz świadczenia usług, dla którego podatnikiem jest ich usługobiorca, są wystawiane faktury wewnętrzne (...).

Zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy, w zakresie, w jakim towary i usługi są wykorzystywane do wykonywania czynności opodatkowanych, podatnikowi, o którym mowa w art. 15, przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, z zastrzeżeniem art. 114, art. 119 ust. 4, art. 120 ust. 17 i 19 oraz art. 124.

Według ust. 2 pkt 1 lit. a) tego artykułu, kwotę podatku naliczonego stanowi, z zastrzeżeniem ust. 3-7, suma kwot podatku określonych w fakturach otrzymanych przez podatnika z tytułu nabycia towarów i usług, z uwzględnieniem rabatów określonych w art. 29 ust. 4.

Stosownie do ust. 2 pkt 4 lit. c) ww. artykułu, kwotę podatku naliczonego stanowi kwota podatku należnego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów.

Stosownie do art. 88 ust. 3a ustawy, nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy:

1.

sprzedaż została udokumentowana fakturami lub fakturami korygującymi:

a.

wystawionymi przez podmiot nieistniejący lub nieuprawniony do wystawiania faktur lub faktur korygujących,

b.

w których kwota podatku wykazana na oryginale faktury lub faktury korygującej jest różna od kwoty wykazanej na kopii;

2.

transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku;

3.

wystawiono więcej niż jedną fakturę dokumentującą tę samą sprzedaż;

4.

wystawione faktury, faktury korygujące lub dokumenty celne:

a.

stwierdzają czynności, które nie zostały dokonane - w części dotyczącej tych czynności,

b.

podają kwoty niezgodne z rzeczywistością - w części dotyczącej tych pozycji, dla których podane zostały kwoty niezgodne z rzeczywistością,

c.

potwierdzają czynności, do których mają zastosowanie przepisy art. 58 i 83 Kodeksu cywilnego - w części dotyczącej tych czynności;

5.

faktury, faktury korygujące wystawione przez nabywcę zgodnie z odrębnymi przepisami nie zostały zaakceptowane przez sprzedającego;

6.

zaświadczenie, o którym mowa w art. 86 ust. 5, zawiera informacje niezgodne ze stanem faktycznym.

Zgodnie z art. 120 ust. 4 ustawy, w przypadku podatnika wykonującego czynności polegające na dostawie towarów używanych, dzieł sztuki, przedmiotów kolekcjonerskich lub antyków nabytych uprzednio przez tego podatnika dla celów prowadzonej działalności lub importowanych w celu odprzedaży, podstawą opodatkowania podatkiem jest marża stanowiąca różnicę między całkowitą kwotą, którą ma zapłacić nabywca towaru, a kwotą nabycia, pomniejszona o kwotę podatku.

W myśl ust. 10 powyższego artykułu, przepisy ust. 4 i 5 dotyczą dostawy towarów używanych, dzieł sztuki, przedmiotów kolekcjonerskich lub antyków, które podatnik nabył od:

1.

osoby fizycznej, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, niebędącej podatnikiem, o którym mowa w art. 15, lub niebędącej podatnikiem podatku od wartości dodanej;

2.

podatników, o których mowa w art. 15, jeżeli dostawa tych towarów była zwolniona od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 2 lub art. 113;

3.

podatników, jeżeli dostawa tych towarów była opodatkowana zgodnie z ust. 4 i 5;

4.

podatników podatku od wartości dodanej, jeżeli dostawa tych towarów była zwolniona od podatku na zasadach odpowiadających regulacjom zawartym w art. 43 ust. 1 pkt 2 lub art. 113;

5.

podatników podatku od wartości dodanej, jeżeli dostawa tych towarów była opodatkowana podatkiem od wartości dodanej na zasadach odpowiadających regulacjom zawartym w ust. 4 i 5, a nabywca posiada dokumenty jednoznacznie potwierdzające nabycie towarów na tych zasadach.

Na potrzeby stosowania rozdziału dotyczącego szczególnych procedur w zakresie dostawy towarów używanych, dzieł sztuki, przedmiotów kolekcjonerskich i antyków (Rozdział 4 ww. ustawy), ustawodawca zdefiniował pojęcie "towarów używanych".

Zgodnie z art. 120 ust. 1 pkt 4 ustawy, przez towary używane rozumie się ruchome dobra materialne nadające się do dalszego użytku w ich aktualnym stanie lub po naprawie, inne niż określone w pkt 1-3 oraz inne niż metale szlachetne lub kamienie szlachetne (CN 7102, 7103, 7106, 7108, 7110, 7112), (PKWiU 24.41.10.0, 24.41.20.0, 24.41.30.0, ex 32.12.11.0, ex 32.12.12.0 i 38.11.58.0).

Stosownie do ust. 19 tego artykułu, obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego nie stosuje się do nabywanych przez podatnika towarów używanych, dzieł sztuki, przedmiotów kolekcjonerskich i antyków, jeżeli podlegały opodatkowaniu zgodnie z ust. 4 i 5.

Z powyższych przepisów art. 120 ustawy wynika, iż ustawodawca wyłączył prawo do obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego m.in. w stosunku do nabywanych przez podatnika towarów używanych, jeżeli podlegały opodatkowaniu zgodnie z art. 120 ust. 4 i 5 ustawy, t.j. przy zastosowaniu szczególnej procedury opodatkowania marży.

Z wniosku wynika, że Spółka jest podatnikiem czynnym, zobowiązanym w zakresie podatku od towarów i usług do składania deklaracji miesięcznych. Zajmuje się między innymi regeneracją części zamiennych (rdzeni alternatorów oraz rdzeni rozruszników) do pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych, zwanych dalej częściami zamiennymi. Przedmiotowe części zamienne nabywa na terenie Unii Europejskiej od podatników podatku od wartości dodanej zarejestrowanych jako podatnicy VAT UE oraz na terenie kraju od podatników czynnych. Przy nabyciu ww. części zamiennych do dnia 31 marca 2011 r. Spółka odliczała podatek naliczony wyszczególniony w fakturach VAT oraz fakturach wewnętrznych dokumentujących nabycie opisanych towarów używanych, od podatku należnego za dany miesiąc rozliczeniowy. Po regeneracji przedmiotowych części zamiennych pozostaje dla Spółki szereg różnych odpadów metalowych, które są sprzedawane dla firm zajmujących się skupem złomu. Spółka nie zna pochodzenia regenerowanych części zamiennych. W przyszłości także będzie nabywać od podatników czynnych oraz na terenie Unii Europejskiej używane części zamienne. Nadal też po regeneracji pozostałe resztki elementów metalowych będą traktowane przez Spółkę jako złom metalowy i będą w przyszłości sprzedawane dla firm dokonujących skupu złomu. Ewidencję sprzedaży opisanych części zamiennych sprzedawanych osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej oraz rolnikom ryczałtowym, Spółka prowadzi za pośrednictwem kas fiskalnych. Pozostała sprzedaż jest dokumentowana fakturami VAT. Od dnia 1 kwietnia 2011 r. Spółka opodatkowuje przedmiotową sprzedaż części zamiennych stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%.

Mając na uwadze powyższe oraz powołane przepisy, należy stwierdzić, iż treść złożonego wniosku nie wskazuje, że części zamienne będące przedmiotem wewnątrzwspólnotowego nabycia i dalszej odsprzedaży, są towarami wymienionymi w Załączniku nr 11 wprowadzonym do ustawy ustawą zmieniającą z dnia 9 czerwca 2011 r. Wobec powyższego, skoro - jak wynika z wniosku - nabywane części zamienne nie są opodatkowane przez dostawców według zasad określonych w art. 120 ustawy lub zasad odpowiadających tym regulacjom, Spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach wystawionych przez dostawców krajowych oraz w fakturach wewnętrznych wystawionych w związku wewnątrzwspólnotowym nabyciem tych części.

Rozliczając podatek z tytułu wewnątrzwspólnotowego ich nabycia oraz dokonując ich sprzedaży na terytorium kraju, Spółka winna stosować stawkę podatku w wysokości 23%.

Jednocześnie należy dodać, że niniejsza interpretacja nie rozstrzyga kwestii opodatkowania sprzedaży odpadów metalowych pozostałych po regeneracji części zamiennych (złomu) i podmiotu zobowiązanego do rozliczenia podatku należnego, gdyż nie przedstawiono w tym zakresie stanowiska i zadano pytania.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 84, 15-950 Białystok, po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Św. Jakuba 20.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl