IPPP3/443-669/11-3/JK

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 27 lipca 2011 r. Izba Skarbowa w Warszawie IPPP3/443-669/11-3/JK

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 4 maja 2011 r. (data wpływu 11 maja 2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających nazwę i NIP Spółki oraz adres skrytki pocztowej, ale niezawierających adresu jej siedziby - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 maja 2011 r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających nazwę i NIP Spółki oraz adres skrytki pocztowej, ale niezawierających adresu jej siedziby.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka M. z siedzibą w W. zamierza wprowadzić nowy system przechowywania faktur. Dokumentacja księgowa będzie przechowywana w siedzibie spółki M. BV w Holandii, która prowadzi centrum księgowo-archiwizacyjne grupy M, gdzie po wprowadzeniu faktur do systemu księgowego oraz dokonaniu ich akceptacji wewnętrznej w systemie księgowym będzie przekazywana po okresie około 3 miesięcy do zewnętrznej firmy archiwizacyjnej na terytorium Holandii. W związku z wprowadzeniem systemu archiwizacji dokumentów konieczna jest także zmiana sposobu otrzymywania faktur wystawianych przez kontrahentów Spółki. Faktury te nie będą kierowane na adres siedziby Spółki, lecz na adres skrytki pocztowej, z której podmiot trzeci będzie odbierał dokumenty i dostarczał je do centrum księgowości i archiwizacji. Efektem zastosowania innego adresu dostarczenia faktury niż adres siedziby Spółki, jest konieczność umieszczenia tego adresu na fakturze przez jej wystawcę. Niestety, w wyniku ograniczeń systemowych nie wszyscy dostawcy są w stanie zamieścić dwa adresy na wystawianej fakturze tj. adres nabywcy oraz adres dostarczenia faktury. W związku z zaistniałą sytuacją planowane jest przyjęcie rozwiązania, że faktury od niektórych kontrahentów Spółki będą zawierały nazwę oraz nr NIP Spółki oraz adres skrytki pocztowej. Nie będzie zatem umieszczony na fakturze adres siedziby Spółki. Wątpliwość Spółki dotyczy tylko i wyłącznie braku adresu siedziby Spółki na fakturach zakupu, zatem należy założyć, że pozostałe warunki konieczne do spełnienia, zarówno dotyczące prawa do odliczenia podatku naliczonego jak i prawa do ujęcia wydatków jako koszty uzyskania przychodu, definiowane odpowiednio przez ustawę o podatku od towarów i usług jak i ustawę o podatku dochodowym od osób prawnych, będą spełnione.

W związku z powyższym zadano następujące pytanie:

W związku z brzmieniem par. 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 212, poz. 1337 z późn. zm.) zawierającego niezbędne elementy wystawianej faktury Spółka powzięła wątpliwość: czy ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur zakupu wystawionych w sposób opisany powyżej, tj. zawierających nazwę i NIP Spółki oraz adres skrytki pocztowej.

Zdaniem Wnioskodawcy, stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), w zakresie, w jakim towary i usług są wykorzystywane do wykonywania czynności opodatkowanych, podatnikowi, o którym mowa w art. 15, przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z zastrzeżeniem art. 114, art. 119 ust. 4, art. 120 ust. 17 i 19 oraz art. 124.

Podatnikami są osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne, wykonujące samodzielnie działalność gospodarczą, o której mowa w ust. 2, bez względu na cel lub rezultat takiej działalności (art. 15 ust. 1 ustawy).

Zgodnie z art. 86 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy o VAT, kwotę podatku naliczonego stanowi, z zastrzeżeniem ust. 3-7, suma kwot podatku określonych w fakturach otrzymanych przez podatnika z tytułu nabycia towarów i usług.

Biorąc pod uwagę powyżej przytoczone przepisy prawo do odliczenia podatku naliczonego przysługuje zarejestrowanemu podatnikowi VAT z faktur dokumentujących nabycie towarów lub usług, które są wykorzystywane do wykonywania czynności opodatkowanych.

W oparciu o dyspozycje ustawowe oraz przedstawiony stan faktyczny należy stwierdzić, iż adres skrytki pocztowej na fakturze VAT zamiast pełnego adresu podatnika jako nabywcy usługi/towaru nie pozbawia go prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT z tej faktury, o ile pozostałe dane identyfikujące nabywcę (np. nazwa, nr NIP) nie pozostawiają wątpliwości co do identyfikacji nabywcy.

Przedstawiona teza wynika z faktu, że ustawodawca nie wiąże prawa do odliczenia podatku naliczonego z adresem nabywcy na fakturze z punktu widzenia art. 86 ust. 2 i 106 ust. 1 ustawy o VAT.

Potwierdzeniem powyższego stanowiska Spółki jest np. stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach, interpretacja indywidualna z dnia 24 listopada 2009 r., IBPP2/443-763/09/WN, w której organ stwierdził, że " (...) fakt otrzymania od kontrahentów faktur z niewłaściwym adresem nabywcy nie pozbawia Wnioskodawcy prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony zawarty w ww. fakturach, o ile z innych, wskazanych na fakturze, danych dotyczących nabywcy, jednoznacznie wynika, że nabywcą jest Wnioskodawca, a jednocześnie będzie spełniony podstawowy warunek określony w art. 86 ust. 1 i nie zaistnieją negatywne przesłanki z art. 88 cyt. ustawy o VAT".

Podobne stanowisko zajął także NSA w wyroku z dnia 17 listopada 1998 r., sygn. I SA/Wr 758, stwierdzając, że "braki w adresie nie stanowią wady istotnej z punktu widzenia prawa do odliczenia VAT".

Prawo do odliczenia podatku naliczonego zostało ograniczone przez ustawodawcę w art. 88 ustawy VAT poprzez kazuistyczne określenie przypadków, w których prawo to nie przysługuje. Jednak żaden z przywołanych w przepisie ustawy przypadków nie odnosi się do adresu podatnika na fakturze. W związku z tym a contrario, przepis ten nie wyłącza prawa Spółki do odliczenia podatku naliczonego z otrzymanych faktur VAT zawierających zamiast pełnego adresu Spółki adres skrytki pocztowej.

Kwota podatku należnego z tytułu czynności opodatkowanych, będąca jednocześnie kwotą podatku naliczonego dla nabywcy wynika z wystawionej faktury. Faktura ma na celu udokumentowanie rzeczywistego przebiegu zdarzeń gospodarczych i jest kluczowym elementem prawidłowego rozliczenia stron transakcji. Obowiązek wystawienia faktury dokumentującej dokonanie sprzedaży zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy VAT spoczywa na podatnikach, którzy na fakturach zobowiązani są uwzględnić fakt dokonania sprzedaży, datę dokonania sprzedaży, cenę jednostkową bez podatku, podstawę opodatkowania, stawkę i kwotę podatku, kwotę należności oraz dane dotyczące podatnika i nabywcy.

Minister właściwy do spraw finansów publicznych, w drodze rozporządzenia określił szczegółowe zasady wystawiania faktur. W rozporządzeniu MF określono podstawowy zakres informacji, który powinien być uwzględniony treści faktury.

Z treści cytowanych powyżej przepisów oraz przywołanego rozporządzenia MF wynika, że konieczne jest, aby faktura VAT, jako dokument potwierdzający rzeczywiste transakcje gospodarcze, zawierała określenie strony transakcji poprzez ich nazwę oraz numery identyfikacji podatkowej. W ocenie Spółki są to dane niezbędne do określania podatnika, któremu przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego.

Identyfikacja podatnika jedynie poprzez adres siedziby nie jest właściwa, ponieważ kilku podatników może posługiwać się jednakowym adresem siedziby, przykładowo w budynkach biurowych gdzie adres jest właściwy dla kilku podatników. Natomiast nazwa i numer VAT to dane niepowtarzalne, odpowiadające jednemu podatnikowi.

Reasumując, należy stwierdzić, że prawo do odliczenia podatku naliczonego przysługuje w pełnym zakresie po spełnieniu warunków określonych w art. 86 ustawy o VAT z wyjątkiem przypadków, w których w sposób wyraźny ustawa wyłącza prawo do odliczenia podatku. Dlatego też Spółka stoi na stanowisku, iż wykazanie na fakturach zakupowych numeru skrytki pocztowej nie pozbawia podatnika prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zakupowych.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego uznaje się za prawidłowe.

Na wstępie należy zaznaczyć, iż zgodnie ze wskazaniem Wnioskodawcy niniejsza interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego, tak więc została wydana w oparciu o stan prawny obowiązujący w dniu wydania interpretacji.

Stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, w zakresie, w jakim towary i usługi są wykorzystywane do wykonywania czynności opodatkowanych, podatnikowi, o którym mowa w art. 15, przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, z zastrzeżeniem art. 114, art. 119 ust. 4, art. 120 ust. 17 i 19 oraz art. 124.

Zgodnie z art. 86 ust. 2 pkt 1 ustawy, w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2011 r., kwotę podatku naliczonego stanowi suma kwot podatku określonych w fakturach otrzymanych przez podatnika:

a.

z tytułu nabycia towarów i usług,

b.

potwierdzających dokonanie przedpłaty (zaliczki, zadatku, raty), jeżeli wiązały się one z powstaniem obowiązku podatkowego,

c.

od komitenta z tytułu dostawy towarów będącej przedmiotem umowy komisu

- z uwzględnieniem rabatów określonych w art. 29 ust. 4.

Jak wynika z przywołanego powyżej art. 86 ust. 1 ustawy, prawo do obniżenia podatku jest uzależnione m.in. od wykorzystania zakupów do czynności opodatkowanych oraz od fizycznego posiadania faktury.

Przedstawiona wyżej zasada wyklucza możliwość dokonania odliczenia podatku związanego z towarami i usługami, które nie są wykorzystywane do czynności opodatkowanych, czyli w przypadku ich wykorzystywania do czynności zwolnionych od podatku oraz niepodlegających temu podatkowi.

Z kolei zgodnie z art. 88 ust. 3a ustawy, nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy:

1.

sprzedaż została udokumentowana fakturami lub fakturami korygującymi:

a.

wystawionymi przez podmiot nieistniejący

b.

w których kwota podatku wykazana na oryginale faktury lub faktury korygującej jest różna od kwoty wykazanej na kopii;

2.

transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku;

3.

wystawiono więcej niż jedną fakturę dokumentującą tę samą sprzedaż;

4.

wystawione faktury, faktury korygujące lub dokumenty celne:

a.

stwierdzają czynności, które nie zostały dokonane - w części dotyczącej tych czynności,

b.

podają kwoty niezgodne z rzeczywistością - w części dotyczącej tych pozycji, dla których podane zostały kwoty niezgodne z rzeczywistością,

c.

potwierdzają czynności, do których mają zastosowanie przepisy art. 58 i 83 Kodeksu cywilnego - w części dotyczącej tych czynności;

5.

faktury, faktury korygujące wystawione przez nabywcę zgodnie z odrębnymi przepisami nie zostały zaakceptowane przez sprzedającego;

6.

zaświadczenie, o którym mowa w art. 86 ust. 5, zawiera informacje niezgodne ze stanem faktycznym;

7.

wystawiono faktury, w których została wykazana kwota podatku w stosunku do czynności opodatkowanych, dla których nie wykazuje się kwoty podatku na fakturze - w części dotyczącej tych czynności.

Jak wynika z wyżej przytoczonego przepisu, brak adresu siedziby, z jednoczesnym wskazaniem na inny adres związany z działalnością gospodarczą nabywcy na fakturze, nie jest przesłanką pozbawiającą podatnika prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z tego dokumentu.

Katalog czynności dokumentowanych fakturami określony został w art. 106 ust. 1 ustawy, zgodnie z którym faktura dokumentuje dokonanie sprzedaży, jak również podmiotów zobowiązanych do ich wystawienia. Zgodnie z zapisem, faktury obowiązani są wystawiać podatnicy, o których mowa w art. 15 ustawy. Przepisy te są uzupełnione przez przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 68, poz. 360), zwane dalej rozporządzeniem, wydane na podstawie upoważnienia przewidzianego w art. 106 ust. 8 ustawy.

W tym miejscu wskazać należy, iż wyżej wskazane rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2011 r. zastąpiło powołane przez Wnioskodawcę rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 212, poz. 1337 z późn. zm.).

Zgodnie z § 5 ust. 1 rozporządzenia, faktura stwierdzająca dokonanie sprzedaży powinna zawierać co najmniej:

1.

imiona i nazwiska lub nazwy bądź nazwy skrócone sprzedawcy i nabywcy oraz ich adresy;

2.

numery identyfikacji podatkowej sprzedawcy i nabywcy, z zastrzeżeniem ust. 10 i 11;

3.

numer kolejny faktury oznaczonej jako "FAKTURA VAT" (...)

Zacytowany przepis nie zawęża podawanych na fakturze adresów wyłącznie do adresów siedziby czy też prowadzenia działalności nabywcy, a zatem adresem podawanym na fakturze może być adres, który został przez Podatnika w odpowiedni sposób zgłoszony na złożonym we właściwym dla Podatnika urzędzie skarbowym, formularzu NIP-2 i VAT-R.

W przedstawionym zdarzeniu przyszłym, Wnioskodawca wskazuje, że zamierza wprowadzić nowy system przechowywania faktur. W związku z wprowadzeniem systemu archiwizacji dokumentów konieczna jest także zmiana sposobu otrzymywania faktur wystawianych przez kontrahentów Spółki. Faktury te nie będą kierowane na adres siedziby Spółki, lecz na adres skrytki pocztowej. Efektem zastosowania innego adresu dostarczenia faktury niż adres siedziby Spółki, jest konieczność umieszczenia tego adresu na fakturze przez jej wystawcę. W wyniku ograniczeń systemowych nie wszyscy dostawcy są w stanie zamieścić dwa adresy na wystawianej fakturze tj. adres nabywcy oraz adres dostarczenia faktury. W związku z zaistniałą sytuacją planowane jest przyjęcie rozwiązania, że faktury od niektórych kontrahentów Spółki będą zawierały nazwę oraz nr NIP Spółki oraz adres skrytki pocztowej, nie będą natomiast zawierały adresu siedziby Spółki.

Wątpliwości Wnioskodawcy budzi kwestia, czy jest On uprawniony do odliczenia podatku VAT na podstawie faktur zawierających nazwę, adres skrytki pocztowej Wnioskodawcy i właściwy numer VAT, ale niezawierających adresu siedziby Wnioskodawcy.

Zasadą jest, aby na wystawionych fakturach VAT podatnicy umieszczali adresy podane w zgłoszeniu rejestracyjnym dla podatku od towarów i usług VAT-R.

Rozporządzeniem z dnia 5 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru dokumentów związanych z rejestracją podatników w zakresie podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 55, poz. 539 z późn. zm.) Minister Finansów określił wzór zgłoszenia rejestracyjnego w zakresie podatku od towarów i usług VAT-R. Podatnicy będący osobą fizyczną określają w tym zgłoszeniu jedynie adres zamieszkania, natomiast podatnicy niebędący osobami fizycznymi adres siedziby. Wnioskodawca, co do zasady na fakturze powinien umieszczać przede wszystkim adres swojej siedziby, zgodnie ze wskazaniem w VAT-R.

W tym miejscu należy zwrócić uwagę na uregulowania prawne zawarte w przepisach ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 269, poz. 2681 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o NIP, dotyczące posiadania i posługiwania się numerem identyfikacji podatkowej NIP. Stosownie do art. 5 ust. 3 ustawy o NIP, zgłoszenie identyfikacyjne podatników niebędących osobami fizycznymi zawiera w szczególności pełną i skróconą nazwę (firmę), formę organizacyjno-prawną, adres siedziby, numer identyfikacyjny REGON, organ rejestrowy lub ewidencyjny i numer nadany przez ten organ, wykaz rachunków bankowych, adres miejsca przechowywania dokumentacji rachunkowej oraz przedmiot wykonywanej działalności określony według obowiązujących standardów klasyfikacyjnych, (...).

Dla oceny przedstawionego zdarzenia przyszłego należy jednakże rozpatrzyć jakie konsekwencje prawne powoduje stosowanie w fakturach dokumentujących poniesione wydatki, które zawierać będą niepełnego adresu podmiotu wskazanego jako nabywca.

Odnosząc się do zapisów Dyrektywy, faktura to przede wszystkim dokument o wartości dowodowej. Uzasadnione jest przywiązywanie dużej wagi do formalnych wymogów faktury w legislacjach krajowych państw członkowskich, przy jednoczesnym praktycznym spojrzeniu na inną, ważniejszą rolę faktury. Gdy podatek wykazany wynika jedynie z faktury, która nie dokumentuje faktycznego zdarzenia rodzącego obowiązek podatkowy u jej wystawcy, faktura taka nie daje uprawnienia do odliczenia wykazanego w niej podatku.

Uzależnienie prawa do odliczenia podatku naliczonego od posiadania faktury spełniającej określone warunki formalne było przedmiotem rozstrzygnięcia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w połączonych sprawach 123/87 i 330/87 pomiędzy Léa Jorion a Société anonyme d'étude et de gestion immobiliere (EGI) a Państwem Belgijskim. Rozstrzygane spory dotyczyły prawa do odliczenia podatku naliczonego udokumentowanego fakturami, które nie spełniały wszystkich wymogów prawa belgijskiego. W orzeczeniu Trybunał stwierdził, iż państwa członkowskie mają prawo uzależnić odliczenie podatku naliczonego od faktu posiadania faktury spełniającej określone wymogi formalne. Zdaniem Trybunału takie szczegóły nie mogą jednak powodować, że z powodu ich liczby lub natury technicznej prawo do odliczenia stałoby się praktycznie niemożliwe lub nadmiernie trudne do wykonania.

Z cytowanych powyżej przepisów wynika, iż faktura dokumentująca sprzedaż powinna przede wszystkim zawierać dane określone w art. 106 ust. 1 ustawy, tj. dane dotyczące nabywcy. Natomiast w myśl cytowanego powyżej § 5 ust. 1 rozporządzenia, który precyzyjniej określa treść faktury, winna ona zawierać m.in. nazwy bądź nazwy skrócone nabywcy i sprzedawcy oraz ich adresy.

Odnosząc powyższe rozważania do sytuacji Wnioskodawcy, nie można odmówić mu prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur, które przede wszystkim dokumentują rzeczywiste zdarzenia gospodarcze, a które zawierają braki formalne.

Reasumując, Wnioskodawca jest uprawniony do skorzystania z prawa do odliczenia na podstawie otrzymanej faktury VAT, która zawiera braki formalne, to znaczy wskazuje nazwę Spółki, adres jej skrytki pocztowej i właściwy numer VAT, ale nie zawiera adresu jej siedziby. Jednak wskazać należy, iż faktura zawierająca jedynie adres skrytki pocztowej bez jednoczesnego podania adresu siedziby podatnika, bądź jego miejsca prowadzenia działalności, jest dokumentem wystawionym z uchybieniem § 5 rozporządzenia i wymaga uzupełnienia danych o brakujący adres Spółki, podany do organu podatkowego w celu identyfikacji podmiotu.

Końcowo wskazuje się, iż niniejsza interpretacja rozstrzyga tylko i wyłącznie w zakresie podatku od towarów i usług. W zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zostanie wydane odrębne rozstrzygnięcie.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Warszawie, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku, ul. 1 Maja 10, 09-402 Płock.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl