IPPP2/4512-770/15-3/KOM

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 8 października 2015 r. Izba Skarbowa w Warszawie IPPP2/4512-770/15-3/KOM

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy - przedstawione we wniosku z dnia 6 sierpnia 2015 r. (data wpływu 10 sierpnia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 sierpnia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej: A./Spółka/Wnioskodawca) prowadzi działalność m.in. w obszarze kompleksowych usług outsourcingowych obejmujących usługi logistyczne oraz obsługę programów lojalnościowych. Spółka jest podatnikiem podatku VAT zarejestrowanym jako podatnik VAT czynny.

W ramach prowadzonej działalności oraz na zlecenie firmy L. Sp. z o.o. (dalej: L.), A. prowadzi kompleksową obsługę procesu wydawania nagród w ramach prowadzonego przez L. programu lojalnościowego PAYBACK (dalej: Program lub PAYBACK). Program PAYBACK jest organizowany i zarządzany przez L., opiera się na zasadach sprzedaży premiowej i polega na tym, że w związku z nabyciem przez uczestników Programu (dalej: Uczestnicy) towarów i usług oferowanych przez Partnerów Programu, Uczestnikom przyznawane są Punkty PAYBACK (dalej: Punkty), które to Punkty Uczestnicy mogą następnie wymieniać na nagrody oferowane w Katalogu PAYBACK. Nagrodami mogą być towary, usługi lub bony (kupony) zakupowe (dalej łącznie: Nagrody).

Co do zasady, Nagrody wydawane są Uczestnikom nieodpłatnie (w zamian za Punkty), w przypadku jednak, gdy ilość Punktów zgromadzonych przez Uczestnika nie wystarcza na ich wymianę na wybraną przez Uczestnika Nagrodę, Uczestnikowi oferowana jest możliwość skorzystania z tzw. opcji Cash + Points (dalej: opcja C+P), w ramach której Uczestnik ma możliwość otrzymania Nagrody za dopłatą stanowiącą różnicę pomiędzy wartością wybranej przez siebie Nagrody, a ilością zgromadzonych Punktów PAYBACK.

Zgodnie z treścią umowy, tytułem wynagrodzenia za świadczenie wskazanych w niej kompleksowych usług, L. zobowiązuje się uiszczać na rzecz A. tzw. opłatę za umorzenie, kalkulowaną jako iloczyn ilości Punktów wykorzystanych (wymienionych) przez Uczestników na Nagrody w danym miesiącu oraz ustalonej przez strony wartości Punktu PAYBACK, pomniejszony o proporcjonalną wartość podatku VAT zawartego w cenie Nagrody, za którą nastąpiła wymiana Punktów, przy czym rozliczenie kwot otrzymanych przez A. odbywa się według następujących zasad:

1. A. i L. uznają, że transakcje realizowane w ramach Sklepu z Nagrodami PAYBACK dokonywane są bezpośrednio pomiędzy A. a Uczestnikiem, wszelkie Nagrody zaś sprzedawane są Uczestnikowi przez spółkę A. w jej własnym imieniu,

2. składając zamówienie Uczestnik równocześnie instruuje spółkę L., aby ta dokonała zapłaty/częściowej zapłaty za Nagrodę Punktami zgromadzonymi na koncie posiadanym przez Uczestnika w Programie PAYBACK (dla potrzeb powyższego rozliczenia przyjmuje się, że wartość 1 Punktu PAYBACK wynosi 0,01 zł); w przypadku wyboru opcji C+P, Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia na rzecz A. kwoty dopłaty,

3. A. wystawia Uczestnikowi dokument potwierdzający sprzedaż; zgodnie z obowiązującymi przepisami (paragon, fakturę, inny dokument); wystawiony dokument opiewa na pełną wartość brutto wydanej Nagrody, tj. obejmuje zarówno kwotę zapłaconą Punktami, jak i kwotę ewentualnej dopłaty,

4. rozliczenie wpłat otrzymanych od L. odbywa się na podstawie wystawianych przez A. not obciążeniowych.

3 lutego 2015 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie wydał Spółce interpretację Nr IPPP2/443-1098/14-2/BH, w której za prawidłowe uznał, że w przedstawionym wyżej stanie faktycznym Spółka prawidłowo uznaje, że:

1.

dokonuje ona jedynie sprzedaży Nagród (odpłatnej dostawy towarów lub odpłatnego świadczenia usług) na rzecz Uczestników Programu i nie dokonuje tym samym świadczenia usług na rzecz L.,

2.

płatności należne/otrzymane od L. stanowią tzw. płatności od osoby trzeciej i jako takie stanowią element podstawy opodatkowania z tytułu dokonywanej przez A. sprzedaży Nagród na rzecz Uczestników, a w związku z tym, iż:

* w przypadku Nagród dostarczanych Uczestnikom wyłącznie w zamian za Punkty, podstawą opodatkowania dla A. jest płatność/kwota należna od L.,

* w przypadku Nagród dostarczanych Uczestnikom w opcji C+P (za dopłatą uiszczaną przez Uczestnika), podstawą opodatkowania dla A. jest suma kwoty należnej od L. oraz dopłaty należnej od Uczestnika,

* przy czym w obydwu przypadkach kwoty należne/otrzymywane przez A. stanowią kwoty brutto.

W niniejszym wniosku Spółka pragnie dodać, że:

1. Uczestnikami Programu i w związku z tym nabywcami Nagród sprzedawanych przez A. są osoby wymienione w art. 111 ust. 1 ustawy o VAT, tj. osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej oraz rolnicy ryczałtowi,

2.

w przypadku towarów, dostawa Nagród na rzecz Uczestników Programu odbywa się w systemie wysyłkowym. Obecnie wysyłki następują za pośrednictwem firm kurierskich, Spółka rozważa jednak możliwość wprowadzenia w przyszłości dodatkowych opcji wysyłek, takich jak wysyłki za pośrednictwem poczty (przykładowo usług firmy InPost) lub przy wykorzystaniu usługi kurierskiej "Paczka w Ruchu" (odbiór przesyłki przez klienta we wskazanym przez niego punkcie RUCH),

3.

zapłatę za dostarczone Nagrody Spółka otrzymuje w całości za pośrednictwem banku (zapłata wpływa zawsze i w całości na rachunek bankowy A.), przy czym:

a.

w przypadku Nagród nabywanych przez Uczestników w całości w zamian za Punkty - zapłatę tę Spółka otrzymuje w całości z rachunku bankowego spółki L. (tzw. płatność od osoby trzeciej),

b.

w przypadku Nagród nabywanych przez Uczestników w opcji C+P - zapłatę tę Spółka otrzymuje:

* w części przypadającej na Punkty - z rachunku bankowego L.,

* w części obejmującej dopłatę dokonywaną przez Uczestnika - z rachunku bankowego operatora internetowego systemu płatności przelewy24.pl - podmiotu trzeciego świadczącego na rzecz Spółki usługi płatnicze w charakterze krajowej instytucji płatniczej, za pośrednictwem którego Spółka gromadzi wpłaty dokonywane przez Uczestników (dalej: Operator).

W chwili obecnej Uczestnicy mogą dokonać zapłaty na rachunek bankowy Operatora jedynie za pomocą przelewu z własnego rachunku bankowego, w przyszłości Spółka i Operator planują jednak umożliwić Uczestnikom dokonywanie zapłaty także za pomocą kart konsumenckich (kart kredytowych lub debetowych). W obydwu przypadkach jednak zapłata wpływać będzie do Spółki wyłącznie za pośrednictwem rachunku bankowego Operatora. W nielicznych przypadkach Uczestnicy uiszczają zapłatę za zakupiony towar przekazem pocztowym, przy czym również wówczas zapłata następuje najpierw na rachunek bankowy Operatora, a dopiero stamtąd na rachunek bankowy Spółki. Wpłaty dokonane przez Uczestników na konto prowadzone przez Operatora przekazywane są na rachunek bankowy Spółki zbiorczo raz dziennie. Spółka nie przyjmuje zapłaty za dostarczane Nagrody bezpośrednio od Uczestników.

W odniesieniu do każdej zrealizowanej transakcji Spółka posiada następujące dane identyfikujące zapłatę:

* odbiorca,

* identyfikator odbiorcy,

* ID transakcji,

* data przyjęcia,

* data wpłaty,

* kwota,

* dane klienta,

* ID sesji,

* opis transakcji,

* numer IP,

* status płatności,

* status wysyłki.

W oparciu o wygenerowany dla danego zamówienia numer płatności, który to numer wskazany jest w opisie transakcji, Spółka dokonuje powiązania otrzymanej płatności z konkretną transakcją. W przypadku każdej transakcji Wnioskodawca posiada numer płatności wraz z numerem zamówienia i szczegółowymi danymi osoby zamawiającej. Spółka prowadzi również rejestr dotyczący zrealizowanych wysyłek oraz zwrotów, rejestr ten zawiera następujące dane:

* numer zamówienia, numer płatności,

* nazwa (imię i nazwisko) nabywcy,

* adres nabywcy (kod pocztowy, miasto, ulica),

* data płatności,

* wartość transakcji (wartość netto, kwota podatku, wartość brutto).

Niniejszy wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej nie dotyczy obowiązku ewidencjonowania sprzedaży towarów wymienionych w § 4 Rozporządzenia.

W związku z powyższym opisem zadano następujące pytania:

1. Czy w odniesieniu do opisanych wyżej dostaw Nagród Spółka jest uprawniona do korzystania ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej, o którym mowa w § 2 ust. 1 w zw. z poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia.

2. Czy powyższe zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania będzie miało zastosowanie także w przypadku, gdy Uczestnik dokona zapłaty na konto Operatora przy wykorzystaniu bankowej karty konsumenckiej (karty kredytowej lub debetowej).

Stanowisko Wnioskodawcy:

1. W ocenie Wnioskodawcy, w odniesieniu do opisanych wyżej dostaw Nagród Spółka jest uprawniona do korzystania ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej, o którym mowa w § 2 ust. 1 w zw. z poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia.

2. W ocenie Wnioskodawcy, powyższe zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania będzie miało zastosowanie także w przypadku, gdy Uczestnik dokona zapłaty na konto Operatora przy wykorzystaniu bankowej karty konsumenckiej (karty kredytowej lub debetowej).

UZASADNIENIE

Ad. 1.

Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT, opodatkowaniu podatkiem VAT podlega odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy, przez dostawę towarów rozumie się przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel.

Mocą art. 111 ustawy o VAT ustawodawca nałożył na podatników obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących. Zgodnie z ust. 1 tego artykułu, podatnicy dokonujący sprzedaży na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych są obowiązani do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących. Pod użytym w cytowanym przepisie pojęciem sprzedaży rozumie się, zgodnie z art. 2 pkt 22 ustawy o VAT, m.in. odpłatną dostawę towarowi odpłatne świadczenie usług.

Przepis art. 111 ust. 1 ustawy o VAT określa generalną zasadę, z której wynika, że obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących dotyczy wszystkich podatników, którzy dokonują sprzedaży na rzecz określonego kręgu odbiorców, tj. osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych. Jednocześnie na mocy delegacji ustawowej zawartej w art. 111 ust. 8 ustawy o VAT, minister właściwy do spraw finansów publicznych może w drodze rozporządzenia zwolnić na czas określony niektóre grupy podatników oraz niektóre czynności z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących oraz określić warunki korzystania ze zwolnienia, mając na uwadze interes publiczny, w szczególności sytuację budżetu państwa.

Od 1 stycznia 2015 r. obowiązują w tym zakresie przepisy Rozporządzenia.

Zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia, zwalnia się z obowiązku ewidencjonowania w danym roku podatkowym, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2016 r., czynności wymienione w załączniku do Rozporządzenia.

W poz. 37 załącznika jako czynność zwolnioną z obowiązku ewidencjonowania wymieniono dostawę towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres).

W poz. 38 załącznika z kolei jako czynność zwolnioną z obowiązku ewidencjonowania wymieniono świadczenie usług, jeżeli świadczący usługę otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła.

Aby zatem podatnik miał prawo do skorzystania ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej na podstawie § 2 ust. 1 Rozporządzenia w powiązaniu z poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia, muszą łącznie zostać spełnione następujące warunki:

1.

dostawa towarów musi zostać dokonana w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi),

2.

dostawca towaru lub świadczący usługę musi otrzymać zapłatę za wykonaną czynność w całości za pośrednictwem poczty, banku, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

3.

z posiadanych przez podatnika ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę musi jednoznacznie wynikać, jakiej konkretnie czynności dotyczyła, a w odniesieniu do dostaw towarów także na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres).

Zdaniem Wnioskodawcy, w przedstawionym w niniejszym wniosku stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym wszystkie wskazane wyżej przesłanki będą spełnione. Jak bowiem wskazano, w zakresie dostaw towarów Spółka wysyła Nagrody wyłącznie w systemie wysyłkowym - obecnie za pośrednictwem firm kurierskich, w przyszłości również za pośrednictwem poczty oraz/lub usługi kurierskiej typu "Paczka w Ruchu".

Spełniony będzie również drugi wymagany warunek, a mianowicie warunek otrzymania przez dostawcę zapłaty w całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Spółka stoi na stanowisku, że przedstawione w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego płatności elektroniczne dokonywane przez nabywców za pośrednictwem Operatora, jak również wpłaty przekazem pocztowym wypełniają ten warunek. W ocenie Wnioskodawcy bowiem nie ma znaczenia, że płatność następuje za pośrednictwem Operatora, ponieważ w istocie rzeczy w każdym przypadku Spółka jako dostawca towaru otrzymywać będzie płatność za pośrednictwem banku, a taki warunek wynika z treści poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia.

Za taką interpretacją przemawia również wykładnia celowościowa omawianych przepisów, ponieważ obowiązkiem ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej objęta jest przede wszystkim sprzedaż detaliczna w żaden inny sposób nieudokumentowana. W przedmiotowej sprawie natomiast każda transakcja będzie rejestrowana w systemie bankowym i na rachunku bankowym Spółki.

Kolejnym warunkiem zastosowania przedmiotowego zwolnienia jest posiadanie ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę, z których jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła, a w odniesieniu do towarów także na czyją rzecz została dokonana.

Spółka stoi na stanowisku, że posiadane przez nią dane identyfikujące poszczególne płatności oraz prowadzone na ich podstawie rejestry zrealizowanych dostaw umożliwiają zarówno stwierdzenie, jakiej konkretnie czynności dotyczyła dana płatność, jak i na czyją rzecz dana dostawa towarów została dokonana.

Mając na uwadze powyższe Spółka stoi na stanowisku, że spełnia przesłanki umożliwiające zastosowanie zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania obrotu i kwot podatku należnego za pomocą kas rejestrujących, o którym mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w zw. z poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia.

Powyższe stanowisko zostało potwierdzone przykładowo:

* w interpretacji Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z 26 lutego 2015 r. nr IPPP2/443-1242/14-2/RR, z 25 lutego 2015 r. nr IPPP2/443-1266/14-2/KOM, z 25 czerwca 2014 r. nr IPPP2/443-271/14-4/RR oraz z 18 grudnia 2013 r. nr IPPP2/443-1127/13-2/KOM;

* w interpretacji Dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi z 2 kwietnia 2015 r. nr IPTPP4/4512-44/15-4/MK oraz z 28 stycznia 2013 r. nr IPTPP4/443-761/12-2/UNr;

* w interpretacji Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy z 11 kwietnia 2012 r. nr ITPP1/443-82/12/AT;

* w interpretacji Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach z 12 czerwca 2013 r. nr IBPP3/443-495/13/KG oraz z 4 stycznia 2013 r. nr IBPP3/443-1449/12/KG;

* w interpretacji Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu z 31 maja 2013 r., nr IL.P2/443-315/13-2/MN.

Ad. 2

Spółka stoi na stanowisku, że warunki uprawniające do zastosowania zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania spełnione będą również dla sprzedaży, w odniesieniu do której Uczestnicy korzystać będą z możliwości dokonania zapłaty przy wykorzystaniu bankowej karty konsumenckiej (karty kredytowej lub debetowej). Jak wskazano bowiem w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego, zapłaty tej Uczestnik dokonywać będzie na rachunek bankowy należący do Operatora i dopiero stamtąd wpłacona przez Uczestnika kwota trafiać będzie na rachunek bankowy A. Spółka nie będzie zatem otrzymywać zapłaty bezpośrednio z karty kredytowej lub debetowej Uczestnika.

W ocenie Wnioskodawcy, omawianą sytuację można przyrównać do wpłat dokonywanych za pośrednictwem poczty, w ramach których wpłaty dokonywane są przez nabywców zwykle w formie gotówkowej, a mimo to w poz. 37 i 38 załącznika do Rozporządzenia wyraźnie wskazano, że jeśli dostawca towaru lub świadczący usługę otrzyma zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży w kasie rejestrującej ma zastosowanie.

Powyższe wskazuje, że dla potrzeb weryfikacji spełnienia tego warunku istotne jest nie to, w jakiej formie wpłaty dokonuje nabywca, a jedynie to, w jakiej formie wpłatę tę otrzymuje dostawca. Wynika to zresztą również z samego brzmienia omawianej regulacji, z której wynika, że dla zastosowania zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania istotne jest, aby dostawca otrzymał w całości zapłatę za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej.

W ocenie Wnioskodawcy, w sytuacji opisanej w niniejszym wniosku, warunek ten jest spełniony - zapłata za dostarczone Nagrody wpływa zawsze i całości na rachunek bankowy A., a w przypadku dopłat - dodatkowo za pośrednictwem Operatora.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego jest prawidłowe.

Mając powyższe na względzie, stosownie do art. 14c § 1 Ordynacji podatkowej, odstąpiono od uzasadnienia prawnego dokonanej oceny stanowiska Wnioskodawcy.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Tut. Organ informuje, że w zakresie stanu faktycznego zostanie wydane odrębne rozstrzygnięcie.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. z 2012 r. poz. 270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Warszawie Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku, ul. 1-go Maja 10, 09-402 Płock.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl