ILPB3/423-273/11-4/MM

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 16 września 2011 r. Izba Skarbowa w Poznaniu ILPB3/423-273/11-4/MM

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 7 czerwca 2011 r. (data wpływu 17 czerwca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie infrastruktury informatycznej stanowiącej integralną część wdrażanego systemu - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 czerwca 2011 r. został złożony ww. wniosek - uzupełniony pismem z datą wpływu 15 września 2011 r. - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:

* odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie licencji dot. systemu wraz z kosztami ich wdrożenia,

* odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie infrastruktury informatycznej stanowiącej integralną część wdrażanego systemu.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca należy do międzynarodowej grupy kapitałowej (dalej: Grupa). Spółka jest firmą świadczącą kompleksowe usługi zarządzania, budżetowania i planowania dla pozostałych spółek z Grupy, za które to usługi Spółka pobiera wynagrodzenie. Z kolei, spółki z Grupy świadczą kompleksowe usługi logistyczne dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na rynku polskim i rynkach zagranicznych.

Na mocy umowy z niezależną firmą doradczo - wdrożeniową, Wnioskodawca w 2010 r. rozpoczął wdrażanie systemu MIS (ang. Management Information System) klasy EPM (ang. Enterprise Performance Management), opierającego się na hurtowni danych oraz oprogramowaniu O. System MIS stanowi rozwiązanie informatyczne, które służy do budżetowania, analizy i raportowania danych pochodzących ze spółek z Grupy oraz planowania w oparciu o przedmiotowe dane.

Podstawowym celem Wnioskodawcy, towarzyszącym wdrożeniu realizowanej inwestycji, jest usprawnienie procesu planowania, budżetowania i zarządzania wynikami w Grupie oraz usprawnienie procesu tworzenia - poprzez automatyczne generowanie - raportów zarządczych, które to usługi Spółka świadczy na rzecz innych spółek z Grupy. Działanie takie umożliwi z kolei istotną zmianę jakościową w zakresie działalności Wnioskodawcy i Grupy jako całości oraz szybsze podejmowanie decyzji strategicznych i operacyjnych. Jest to szczególnie istotne z punktu widzenia złożonej struktury działalności Grupy, która funkcjonuje w środowisku rozproszonym geograficznie. Jednocześnie, w istniejących warunkach gospodarczych czynnikiem niezbędnym do osiągnięcia sukcesu rynkowego jest posiadanie przewagi konkurencyjnej, m.in. poprzez efektywne zarządzanie, wspomagane szybkim dostępem do danych biznesowych z użyciem technologii informatycznych.

Wdrażane rozwiązanie informatyczne, które składa się m.in. z nabytego przez Wnioskodawcę oprogramowania O., jest budowane i wdrażane w oparciu o złożony zestaw produktów firmy O. (dalej: System MIS), są tym w szczególności:

* O. H. P. (narzędzie służące do budżetowania, planowania oraz raportowania realizacji działań w spółkach Grupy),

* O. H. F. M. (narzędzie służące do konsolidacji sprawozdań finansowych, budżetów i ich wykonywania),

* O. B. I. (narzędzie służące do raportowania, dostępne dla szerokiego grona osób uczestniczących w procesie budżetowania oraz raportowania realizacji działań w spółkach Grupy),

* O. W. B. (narzędzie służące do utrzymania spójnej architektury danych dla wszystkich aplikacji w Systemie MIS),

* O. D. (baza danych dla aplikacji służących do raportowania, budżetowania oraz konsolidacji, jak również baza danych dla metadanych potrzebnych w procesie budżetowania i konsolidacji O. D. I., tj. narzędzia służącego do budowy hurtowni danych w Grupie umożliwiającej utworzenie Systemu MIS, który obejmie jednostki organizacyjne Grupy zlokalizowane w rozproszonym geograficznie środowisku, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Holandii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii),

* E. (wielowymiarowa baza danych, tzw. hurtownia, przeznaczona do przechowywania danych budżetowych oraz ich wykonania w aplikacji H. P.).

Wymienione aplikacje wspomagane są przez szereg innych aplikacji (niekiedy "niewidocznych" dla użytkowników), które niezbędne są do ich prawidłowego funkcjonowania.

Wdrożony System MIS będzie pobierał dane z różnych systemów finansowo - księgowych oraz systemów operacyjnych używanych w spółkach Grupy i gromadził je we wspomnianej hurtowni danych, która będzie następnie wykorzystywana przez Spółkę dla potrzeb świadczonych przez Nią usług, tj. dla celów zarządzania, budżetowania i planowania. Ponadto, w ramach inwestycji zostanie wdrożonych kilkadziesiąt raportów menedżerskich oraz kompletna sprawozdawczość finansowa obejmująca procesy konsolidacyjne, budżetowania i prognozowania długoterminowego. Kluczową zaletą Systemu MIS jest połączenie poszczególnych obszarów zarządzania w jeden spójny System umożliwiający Spółce zarządzanie rozproszonymi pod względem geograficznym podmiotami gospodarczymi Grupy. System MIS zostanie przez Spółkę oddany do użytkowania do końca 2011 r.

W odniesieniu do Systemu MIS Wnioskodawca uzyskał opinię niezależnej jednostki naukowej (Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie), w rozumieniu ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki, zgodnie którą System MIS spełnia warunki uznania go za nową technologię w rozumieniu art. 18b ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W szczególności, opinia potwierdza, że technologia wprowadzona w wyniku wdrożenia przedmiotowego Systemu MIS nie była stosowana na świecie przez okres dłuższy niż ostatnich 5 lat.

Zakup i wdrożenie Systemu MIS pozwoli na znaczące udoskonalenie usług zarządzania, planowania i budżetowania świadczonych przez Spółkę. Co więcej, zwiększona jakość usług świadczonych przez Spółkę wpłynie również istotnie na udoskonalenie usług świadczonych przez pozostałe spółki z Grupy. W szczególności, dzięki wdrożeniu przez Spółkę Systemu MIS:

1.

redukcji ulegnie czas potrzebny obecnie na generowanie raportów dla potrzeb analiz zarządczych, a tym samym System MIS pozwoli na podniesienie produktywności pracowników Spółki oraz całej Grupy, przyczyniając się do oszczędności;

2.

dzięki automatyzacji procesów nastąpi podniesienie produktywności i efektywności pracowników Spółki (i całej Grupy, jako odbiorców usług świadczonych przez Spółkę), co przełoży się na lepszą obsługę klientów Spółki, a także odbiorców usług świadczonych przez Grupę i umożliwi szybsze reagowanie na ich potrzeby;

3.

szybszy dostęp do danych i raportów syntetycznych umożliwi Spółce oraz jej klientom szybkie podejmowanie decyzji i zarządzanie na wszystkich poziomach menedżerskich, a następnie szybkie dostosowanie posiadanych zasobów i ich równie szybką realokację w miarę zapotrzebowania;

4.

hurtownia danych stanowić będzie jedno spójne źródło wiedzy, doświadczeń i danych dostępnych dla Spółki, w oparciu o które będzie ona przygotowywać analizy i raporty dla celów zarządzania, planowania i budżetowania, co pozwoli na podniesienie precyzji i jakości danych przekazywanych klientom Spółki;

5.

możliwe będzie automatyczne generowanie raportów menedżerskich ukierunkowanych na zaspokojenie szerokiego spektrum potrzeb informacyjnych i analitycznych, co umożliwi klientom Spółki uzyskiwanie w krótszym czasie bardziej precyzyjnych danych, zaś Spółce - możliwości bardziej precyzyjnego prognozowania.

Niezależnie od faktu, iż wdrożenie Systemu MIS umożliwi świadczenie przez Spółkę na rzecz jej klientów udoskonalonych usług, skutkiem tego będzie również podniesienie jakości usług świadczonych przez Grupę jako całość. W szczególności:

1.

stworzenie hurtowni danych, bazującej na danych pochodzących z różnych spółek Grupy, pozwoli na wymianę danych i doświadczeń, a tym samym udoskonalenie produktów oraz stworzenie bazy, która umożliwi potencjalne poszerzenie katalogu produktów dostępnych klientom Grupy;

2.

hurtownia danych sprzyjać będzie tym samym daleko idącej specjalizacji w zakresie usług świadczonych przez poszczególne spółki z Grupy, co spowoduje, że usługi te będą wykonywane w najbardziej optymalny sposób, najkorzystniejszy z perspektywy klientów i samej Grupy;

3.

hurtownia danych pozwoli również na zintegrowanie dotychczasowych praktyk biznesowych Grupy (w tym zasad obsługi klientów Grupy) oraz wdrożenie w tym zakresie najlepszych, najbardziej efektywnych praktyk dotyczących obsługi klientów.

Wydatkiem na nabycie nowych technologii w przypadku Wnioskodawcy jest cena zakupu i wdrożenia Systemu MIS. Koszty poniesione przez Spółkę można podzielić na trzy grupy:

1.

koszty nabycia licencji pakietu oprogramowania O., składającego się na System MIS,

2.

koszty wdrożenia, w tym:

* koszty usług świadczonych przez niezależną firmę doradczo-wdrożeniową (w tym zwrot wydatków, których poniesienie jest niezbędne dla przeprowadzenia wdrożenia),

* koszty dedykowanego zespołu Spółki (w tym wynagrodzenia pracowników Spółki zaangażowanych bezpośrednio w pracę nad wdrożeniem Systemu MIS),

* koszty świadczenia usług przez konsultanta zewnętrznego w zakresie zarządzania projektem,

* koszty migracji danych (dostosowania systemów źródłowych do Systemu MIS),

3.

koszty infrastruktury informatycznej stanowiącej integralną część Systemu MIS (w tym koszty serwerów, switchów i macierzy dyskowych).

Pismem uzupełniającym Wnioskodawca wyjaśnił, co następuje:

1.

MIS (Management Information System - technologia będąca przedmiotem wniosku o wydanie interpretacji) - zostanie wprowadzony do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych Spółki w wrześniu lub (najpóźniej) w październiku 2011 r.

2.

Spółka oświadcza, że nie działa i nigdy nie działała na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.

3.

Wydatki na budowę i wdrożenie systemu MIS były ponoszone (fakturowane) od maja 2010 r. do chwili obecnej. Wszystkie wydatki były pokrywane (płacone) przez Spółkę na bieżąco. Jednocześnie Spółka informuje, iż budżet MIS wynosi około 5 200 000 zł, przy czym wykonanie budżetu (obejmujące realizację poszczególnych etapów prac, wystawienie faktur oraz zapłata przez Spółkę zafakturowanych kosztów) na dzień 31 sierpnia 2011 r. wynosi 4 685 756 zł.

W związku z powyższym zadano następujące pytania.

1.

Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, w deklaracji podatkowej za 2011 r. wydatków poniesionych na nabycie licencji dotyczących Systemu MIS wraz z kosztami ich wdrożenia (wydatki przedstawione w pkt 1) i 2) powyżej), w wysokości 50% wartości tych wydatków - jako wydatków na nabycie nowych technologii w rozumieniu art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2.

Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych wydatków na nabycie infrastruktury informatycznej stanowiącej integralną część wdrażanego Systemu MIS (wydatki przedstawione w pkt 3) powyżej), w wysokości 50% wartości tych wydatków - jako wydatków na nabycie nowych technologii w rozumieniu art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Przedmiotem niniejszej interpretacji indywidualnej jest odpowiedź na pytanie nr 2. Wniosek Spółki w zakresie pytania nr 1 został rozpatrzony odrębną interpretacją indywidualną wydaną w dniu 16 września 2011 r.: nr ILPB3/423-273/11-3/MM.

Zdaniem Wnioskodawcy, będzie Mu przysługiwać prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych wydatków na nabycie infrastruktury informatycznej stanowiącej integralną część wdrażanego Systemu MIS, w wysokości 50% wartości tych wydatków.

Jak zostało już wcześniej przedstawione w stanie faktycznym, Wnioskodawca poniósł również wydatki na infrastrukturę informatyczną, stanowiącą integralną część wdrażanego Systemu MIS, bez którego pakiet oprogramowania O. nie będzie mógł spełniać funkcji gospodarczej, do której został przeznaczony przez podmiot udzielający licencji.

Zgodnie z cytowanym już art. 16b ust. 1 pkt 5 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, za wartość niematerialną i prawną uważa się nabyte nadające się do gospodarczego wykorzystania w dniu przyjęcia do używania licencje, o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok, wykorzystywane przez podatnika na potrzeby związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.

W odniesieniu do powyższego, w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ażeby składnik majątku w postaci licencji na oprogramowanie można było uznać za wartość niematerialną i prawną, konieczne jest, aby licencja ta nadawała się do gospodarczego wykorzystania w dniu przyjęcia do używania.

Jak wskazano w stanie faktycznym, nabyty przez Wnioskodawcę pakiet oprogramowania O. w ramach wdrażanego Systemu MIS jest ściśle zintegrowany z infrastrukturą informatyczną, pozwalając na stworzenie systemu, którego działanie umożliwi świadczenie udoskonalonych usług zarządzania, planowania i budżetowania, będących podstawowym celem inwestycji. Zgodnie ze stanowiskiem przedstawionym w opinii przez niezależną jednostkę naukową, do stworzenia Systemu MIS, oprócz aplikacji składających się na oprogramowanie O., niezbędna jest infrastruktura informatyczna (w tym serwery, switche i macierze dyskowe) celem instalacji i użytkowania oprogramowania według specyfikacji Systemu MIS.

W związku z powyższym, zdaniem Wnioskodawcy, niezbędna dla funkcjonowania Systemu MIS infrastruktura informatyczna, podobnie jak wydatki na nabycie licencji na oprogramowanie oraz jego wdrożenie, powinny podlegać odliczeniu od podstawy opodatkowania, jako wydatki na nabycie nowych technologii. W analizowanym przypadku infrastruktura ta pełni bowiem rolę nośnika, który umożliwia prawidłowe i zgodne z celem funkcjonowanie Systemu (użytkowanie Systemu bez odpowiedniej infrastruktury technicznej / nośników jest po prostu niemożliwe).

Podobny pogląd wyraził Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, w interpretacji indywidualnej z 29 grudnia 2008 r. (sygn. IBPB3/423-852/08/MO), wydanej w imieniu Ministra Finansów. Zgodnie ze wspomnianym pismem, podatnik dokonał nabycia dyspenserów kasjerskich typu ProCash, zawierających oprogramowanie sterujące z recyclingiem oraz oprogramowanie do monitorowania i zarządzania gotówką, które, według podatnika, stanowiły integralną część dyspenserów. W odniesieniu do wskazanego w piśmie stanu faktycznego Dyrektor uznał za prawidłowe stanowisko podatnika, iż wydatki na przedmiotowe dyspensery kasjerskie spełniają wszystkie niezbędne warunki, aby skorzystać z prawa do odliczenia związanego z nabyciem nowych technologii w wysokości 50% poniesionych wydatków, w myśl art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

W związku z powyższym, Spółka stoi na stanowisku, iż wydatki na zakup infrastruktury informatycznej będącej w istocie integralną częścią Systemu MIS stanowią nową technologię w rozumieniu art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w związku z czym, powinny podlegać odliczeniu od podstawy opodatkowania w wysokości 50% wartości tychże wydatków.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego stanu faktycznego uznaje się za nieprawidłowe.

Zgodnie z art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 z późn. zm.), od podstawy opodatkowania, ustalonej zgodnie z art. 18, odlicza się wydatki poniesione przez podatnika na nabycie nowych technologii.

Natomiast z treści art. 18b ust. 2 i 2a ww. ustawy wynika, iż za nowe technologie, w rozumieniu ust. 1, uważa się wiedzę technologiczną w postaci wartości niematerialnych i prawnych, w szczególności wyniki badań i prac rozwojowych, która umożliwia wytwarzanie nowych lub udoskonalanie wyrobów lub usług i która nie jest stosowana na świecie przez okres dłuższy niż ostatnich 5 lat, co potwierdza opinia niezależnej od podatnika jednostki naukowej w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615), zaś przez nabycie nowej technologii rozumie się nabycie praw do wiedzy technologicznej, o której mowa w ust. 2, w drodze umowy o ich przeniesienie, oraz korzystanie z tych praw.

Stosownie do brzmienia art. 16b ust. 1 ww. ustawy, amortyzacji podlegają, z zastrzeżeniem art. 16c, nabyte nadające się do gospodarczego wykorzystania w dniu przyjęcia do używania:

1.

spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego,

2.

spółdzielcze prawo do lokalu użytkowego,

3.

prawo do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej,

4.

autorskie lub pokrewne prawa majątkowe,

5.

licencje,

6.

prawa określone w ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2003

- o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok, wykorzystywane przez podatnika na potrzeby związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą albo oddane przez niego do używania na podstawie umowy licencyjnej (sublicencji), umowy najmu, dzierżawy lub umowy określonej w art. 17a pkt 1, zwane wartościami niematerialnymi i prawnymi.

Biorąc powyższe pod uwagę, należy wskazać, iż aby korzystać z możliwości odliczania wydatków, o których mowa w art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych muszą być spełnione warunki określone w tym przepisie. W szczególności podatnik powinien nabyć wiedzę technologiczną w postaci wartości niematerialnej i prawnej. Przez wartość niematerialną i prawną rozumie się natomiast enumeratywnie wymienione w art. 16b powołanej ustawy składniki majątkowe. Tymczasem z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskodawca nabył infrastrukturę informatyczną (w tym serwery, switche, macierze dyskowe). W konsekwencji, nabyte urządzenia nie spełniają wymogu, o którym mowa w art. 18b uprawniającego do zastosowania odliczenia w nim określonego.

Zatem, Spółce nie przysługuje prawo do odliczenia z tytułu nabycia nowych technologii, o którym mowa w art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatków na nabycie przedmiotowej infrastruktury informatycznej.

Reasumując powyższe, Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych wydatków na nabycie infrastruktury Informatycznej stanowiącej integralną część wdrażanego Systemu MIS, w wysokości 50% wartości tych wydatków - jako wydatków na nabycie nowych technologii w rozumieniu art. 18b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Ponadto nadmienia się, iż zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 25 listopada 2010 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. Nr 226, poz. 1478), do odliczeń z tytułu ulgi na nowe technologie, o których mowa w (...) art. 18b ust. 2 ustawy wymienionej w art. 2, dokonywanych przed dniem 1 października 2010 r. i po dniu 30 września 2010 r. mają zastosowanie zarówno opinie wydane przez jednostki naukowe w rozumieniu ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2008 r. Nr 169, poz. 1049), jak i opinie wydane przez jednostki naukowe w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615).

W odniesieniu do powołanych przez Spółkę interpretacji stwierdzić należy, że zapadły one w indywidualnych sprawach i nie są wiążące dla organu wydającego przedmiotową interpretację.

Powyższej interpretacji udzielono na podstawie stanu faktycznego opisanego w złożonym w dniu 17 czerwca 2011 r. wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej. Dokumenty dołączone do wniosku nie podlegały analizie i weryfikacji celem wydania interpretacji indywidualnej.

Interpretacja dotyczy zaistniałego stanu faktycznego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dacie zaistnienia zdarzenia w przedstawionym stanie faktycznym.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu, ul. Ratajczaka 10/12, 61-815 Poznań po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Poznaniu, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6, 64-100 Leszno.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl