IBPBII/2/415-1456/12/NG

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 5 lutego 2013 r. Izba Skarbowa w Katowicach IBPBII/2/415-1456/12/NG

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że Pana stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 31 października 2012 r. (data wpływu do tut. Biura 5 listopada 2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych m.in. w zakresie skutków podatkowych objęcia akcji spółki komandytowo-akcyjnej w związku z realizacją praw wynikających z warrantów subskrypcyjnych - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 5 listopada 2012 r. wpłynął do tut. Biura ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych m.in. w zakresie skutków podatkowych objęcia akcji spółki komandytowo-akcyjnej w związku z realizacją praw wynikających z warrantów subskrypcyjnych (pytanie oznaczone we wniosku nr 2).

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka komandytowo-akcyjna (dalej: "Spółka") zamierza wprowadzić program motywacyjny (dalej: "Program Motywacyjny") dla członków kluczowego personelu oraz współpracowników jej komplementariusza (w szczególności kadry zarządzającej), który zgodnie ze statutem Spółki ma prawo jednoosobowego reprezentowania Spółki oraz prawo i obowiązek prowadzenia spraw Spółki.

Celem wprowadzenia Programu Motywacyjnego jest zwiększenie motywacji kluczowych pracowników i współpracowników komplementariusza Spółki do lepszego zarządzania Spółką. Tak zwiększana motywacja łączy się ze ściślejszym związaniem kluczowych pracowników ze Spółką co przyczyni się do zapewnienia lojalności kluczowych pracowników i współpracowników, lepszych efektów, a w konsekwencji lepszej realizacji założeń inwestycyjnych Spółki.

Wnioskodawca będzie osobą objętą Programem Motywacyjnym.

Program Motywacyjny będzie składał się z dwóch części:

Programu Motywacyjnego A - którego warunkiem wykonania będzie realizacja budżetu Spółki (tekst jedn.: realizacja krótkoterminowego celu Spółki) oraz

Programu Motywacyjnego B - którego warunkiem wykonania będzie osiągnięcie przez Spółkę długoterminowych wyników finansowych w określonej wysokości (tekst jedn.: realizacja długoterminowego celu Spółki).

Program Motywacyjny będzie się opierał na emisji warrantów subskrypcyjnych uprawniających beneficjentów Programu do objęcia akcji Spółki w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki po określonej cenie emisyjnej, z wyłączeniem prawa poboru akcji przez dotychczasowych akcjonariuszy Spółki. Jeden warrant będzie uprawniał do objęcia jednej akcji Spółki.

Warranty subskrypcyjne będą emitowane przez Spółkę i oferowane do objęcia beneficjentom Programu Motywacyjnego nieodpłatnie. Warranty będą papierami wartościowymi imiennymi w postaci zmaterializowanej.

Warranty będą niezbywalne z wyjątkiem możliwości ich zbycia przez uprawnionego na rzecz podmiotu należącego do tej samej grupy kapitałowej co uprawiony lub wniesienia warrantu tytułem aportu na rzecz spółki w pełni kontrolowanej.

Program Motywacyjny zostanie wprowadzony na mocy uchwały walnego zgromadzenia Spółki.

W związku z powyższym zadano m.in. następujące pytanie:

Czy objęcie akcji w wyniku realizacji prawa wynikającego z otrzymanych wcześniej warrantów będzie wiązało się z obowiązkiem rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych przez wnioskodawcę.

Zdaniem wnioskodawcy, zdarzeniem rodzącym skutki podatkowe będzie objęcie akcji w związku z realizacją przez beneficjentów prawa wynikającego z przyznanych im w ramach Programu Motywacyjnego warrantów. W przypadku bowiem, gdy aktualna cena rynkowa akcji będzie wyższa od ceny emisyjnej, po której beneficjenci Programu Motywacyjnego są uprawnieni do objęcia akcji - po ich stronie powstanie wymierna korzyść majątkowa. Wnioskodawca uważa, że zwrócić należy uwagę na fakt, że każda inna osoba, która chciałaby nabyć akcje musiałaby uszczuplić swój majątek przeznaczając środki pieniężne na zakup tychże akcji po ich cenie rynkowej. A zatem inne osoby chcąc nabyć akcje muszą ponieść określony koszt, którego beneficjenci Programu Motywacyjnego ponosić nie muszą, ponieważ akcje otrzymają po preferencyjnej cenie.

Istnieje zatem możliwość oszacowania przysporzenia majątkowego po stronie beneficjentów Programu Motywacyjnego w związku realizacją praw wynikających z warrantów, poprzez określenie różnicy pomiędzy ceną rynkową akcji a ceną emisyjną po której beneficjenci Programu Motywacyjnego są uprawnieni do objęcia akcji.

Niemniej jednak, zdaniem wnioskodawcy, moment rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu tak uzyskanego przychodu został przez ustawodawcę odroczony w czasie na mocy szczególnego przepisu art. 24 ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zgodnie z tym artykułem dochód stanowiący nadwyżkę pomiędzy wartością rynkową akcji objętych (nabytych) przez osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia a wydatkami poniesionymi na ich objęcie (nabycie) nie podlega opodatkowaniu w momencie objęcia (nabycia) tych akcji.

Zgodnie zaś z art. 24 ust. 12 ww. ustawy, zasada ta nie ma zastosowania do dochodu osiągniętego ze zbycia akcji, przez osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia spółki będącej emitentem akcji.

Z powyższych przepisów, zdaniem wnioskodawcy wynika, iż w przypadku objęcia akcji przez osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia, ewentualny dochód w postaci nadwyżki wartości rynkowej akcji ponad wartość wydatków poniesionych na objęcie akcji nie rodzi obowiązku zapłaty podatku w momencie objęcia akcji. Obowiązek rozliczenia podatku dochodowego powstaje dopiero w dniu zbycia akcji objętych na podstawie uchwały walnego zgromadzenia spółki - emitenta akcji.

Zakładając, iż w analizowanym zdarzeniu cena rynkowa akcji objętych w wyniku realizacji warrantów w ramach Programu Motywacyjnego będzie w dniu ich objęcia wyższa od ich ceny emisyjnej (w przeciwnym wypadku osoby uprawnione nie skorzystają z Programu Motywacyjnego, gdyż będzie to nieracjonalne ekonomicznie), zaistnieją wszystkie przesłanki do zastosowania przytoczonych powyżej przepisów, tzn.:

1.

wystąpi dochód w postaci nadwyżki pomiędzy wartością rynkową akcji a wydatkami poniesionymi na ich nabycie (odpowiadającymi cenie emisyjnej wynikającej z Programu Motywacyjnego);

2.

dochód ten zostanie osiągnięty przez osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia Spółki (tekst jedn.: beneficjentów spełniających warunki określone w Programie Motywacyjnym wprowadzonym ma mocy uchwały walnego zgromadzenia Spółki).

W świetle powyższego wnioskodawca uważa, że w momencie realizacji praw wynikających z warrantów (konwersji warrantów na akcje), nie będzie zobowiązany do rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Na tle przedstawionego zdarzenia przyszłego stwierdzam, co następuje:

Niniejsza interpretacja zawiera ocenę stanowiska wnioskodawcy wyłącznie w zakresie pytania oznaczonego we wniosku nr 2. Ocena stanowiska w zakresie pytań oznaczonych we wniosku nr 1, 3 i 4 została zawarta w odrębnych interpretacjach.

Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 361 z późn. zm.) opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody z wyjątkiem dochodów wymienionych w art. 21, 52, 52a, 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.

W świetle powyższego, podatkiem dochodowym nie są objęte wyłącznie dochody wymienione w art. 21, 52, 52a i 52c ww. ustawy oraz dochody, od których zaniechano poboru podatku. Zatem wszelkie dochody podatnika nie wymienione enumeratywnie w katalogu zwolnień przedmiotowych podlegają opodatkowaniu.

Stosownie do treści art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych przychodami, z zastrzeżeniem art. 14-15, art. 17 ust. 1 pkt 6, 9 i 10 w zakresie realizacji praw wynikających z pochodnych instrumentów finansowych, art. 19 i art. 20 ust. 3, są otrzymane lub postawione do dyspozycji podatnika w roku kalendarzowym pieniądze i wartości pieniężne oraz wartość otrzymanych świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych świadczeń.

Za przychody należy zatem uznać każdą formę przysporzenia majątkowego, zarówno formę pieniężną jak i niepieniężną, w tym nieodpłatne świadczenie otrzymane przez podatnika.

Jednocześnie stosownie do art. 11 ust. 2 ww. ustawy wartość pieniężną świadczeń w naturze, z zastrzeżeniem art. 12 ust. 2, określa się na podstawie cen rynkowych stosowanych w obrocie rzeczami lub prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem w szczególności ich stanu i stopnia zużycia oraz czasu i miejsca ich uzyskania.

Na podstawie art. 11 ust. 2a ww. ustawy wartość pieniężną innych nieodpłatnych świadczeń ustala się:

1.

jeżeli przedmiotem świadczenia są usługi wchodzące w zakres działalności gospodarczej dokonującego świadczenia - według cen stosowanych wobec innych odbiorców,

2.

jeżeli przedmiotem świadczeń są usługi zakupione - według cen zakupu,

3.

jeżeli przedmiotem świadczeń jest udostępnienie lokalu lub budynku - według równowartości czynszu, jaki przysługiwałby w razie zawarcia umowy najmu tego lokalu lub budynku,

4.

w pozostałych przypadkach - na podstawie cen rynkowych stosowanych przy świadczeniu usług lub udostępnianiu rzeczy lub praw tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem w szczególności ich stanu i stopnia zużycia oraz czasu i miejsca udostępnienia.

Zgodnie natomiast z art. 11 ust. 2b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jeżeli świadczenia są częściowo odpłatne, przychodem podatnika jest różnica pomiędzy wartością tych świadczeń, ustaloną według zasad określonych w ust. 2 lub 2a, a odpłatnością ponoszoną przez podatnika.

Z przedmiotowego wniosku wynika, iż wnioskodawca tytułem realizacji praw z warrantu otrzyma określoną ilość akcji SKA. Z wniosku wynika także, że objęcie akcji w wyniku realizacji praw wynikających z przyznanych warrantów subskrypcyjnych będzie wiązało się dla wnioskodawcy z odpłatnością w preferencyjnej kwocie emisyjnej ustalonej w programie motywacyjnym. Powyższe oznacza, że objęcie przedmiotowych akcji nastąpi częściowo odpłatnie i tym samym po stronie wnioskodawcy w momencie objęcia akcji niewątpliwie będzie miało miejsce przysporzenie majątkowe. Aby bowiem czerpać korzyści z akcji wnioskodawca musiałaby nabyć akcje za określoną cenę rynkową, a w związku z nabyciem tych akcji po cenie emisyjnej niższej od ceny rynkowej poniesie wydatki tylko w części, co istotne, każda inna osoba, która chciałaby nabyć akcje musiałaby uszczuplić swój majątek o środki pieniężne odpowiadające sumie potrzebnej na zakup akcji po ich cenie rynkowej.

Uwzględniając zatem powyższe okoliczności faktyczne i prawne objęcie akcji spółki komandytowo-akcyjnej przez wnioskodawcę po cenie preferencyjnej niższej od ceny rynkowej z chwili objęcia wywoła skutek podatkowy w postaci uzyskania przychodu. Należy przy tym zauważyć, że wnioskodawca nie sprecyzował czy jest pracownikiem Spółki komandytowo-akcyjnej, czy też jest jej współpracownikiem, wnioskodawca wskazał jedynie, iż jest osobą uprawnioną do udziału w programie motywacyjnym.

W przypadku, gdy wnioskodawca jest pracownikiem spółki to w związku z objęciem akcji tej spółki w wyniku realizacji praw wynikających z przyznanych warrantów subskrypcyjnych powstanie przychód ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ww. ustawy. Zgodnie z art. 12 ust. 1 ww. ustawy za przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, pracy nakładczej oraz spółdzielczego stosunku pracy uważa się wszelkiego rodzaju wypłaty pieniężne oraz wartość pieniężną świadczeń w naturze bądź ich ekwiwalenty, bez względu na źródło finansowania tych wypłat i świadczeń, a w szczególności: wynagrodzenia zasadnicze, wynagrodzenia za godziny nadliczbowe, różnego rodzaju dodatki, nagrody, ekwiwalenty za nie wykorzystany urlop i wszelkie inne kwoty niezależnie od tego, czy ich wysokość została z góry ustalona, a ponadto świadczenia pieniężne ponoszone za pracownika, jak również wartość innych nieodpłatnych świadczeń lub świadczeń częściowo odpłatnych. Użycie w cytowanym wyżej przepisie art. 12 ust. 1 sformułowania "w szczególności" oznacza, że jest to tylko wyliczenie przykładowe i przychodami ze stosunku pracy są jeszcze inne przychody nie wymienione wprost w tym przepisie. O przychodzie podatkowym ze stosunku pracy należy mówić w każdym przypadku, kiedy u podatnika wystąpią realne korzyści majątkowe sfinansowane przez pracodawcę.

Jeśli natomiast wnioskodawca nie jest pracownikiem spółki komandytowo-akcyjnej wdrażającej program motywacyjny przychód w wysokości wartości rynkowej akcji pomniejszonej o poniesioną przez wnioskodawcę odpłatność na nabycie akcji zakwalifikować wtedy należy do przychodów z innych źródeł, o którym mowa w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych. Stosownie do art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych za przychody z innych źródeł, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 9, uważa się w szczególności: kwoty wypłacone po śmierci członka otwartego funduszu emerytalnego wskazanej przez niego osobie lub członkowi jego najbliższej rodziny, w rozumieniu przepisów o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, zasiłki kwoty uzyskane z tytułu zwrotu z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego oraz wypłaty z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego, w tym także dokonane na rzecz osoby uprawnionej na wypadek śmierci oszczędzającego, zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego, alimenty, stypendia, dotacje (subwencje) inne niż wymienione w art. 14, dopłaty, nagrody i inne nieodpłatne świadczenia nienależące do przychodów określonych w art. 12-14 i 17 oraz przychody nieznajdujące pokrycia w ujawnionych źródłach. Użycie w przepisie art. 20 ust. 1 ustawy, analogicznie jak w art. 12 ust. 1 ustawy sformułowania "w szczególności" oznacza, że jest to tylko wyliczenie przykładowe i przychodami z innych źródeł są jeszcze inne przychody nie wymienione wprost w tym przepisie. O przychodzie podatkowym z innych źródeł należy mówić w każdym przypadku, kiedy u podatnika wystąpią realne korzyści majątkowe.

Zatem otrzymanie akcji może zostać zaliczone jako przychód ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych albo jako przychód z innych źródeł skonstytuowany w art. 20 cyt. ustawy. Kwalifikowanie źródła uzyskania przychodu w przedmiotowej sprawie uzależnione jest od tego czy wnioskodawca jest pracownikiem spółki komandytowo-akcyjnej wprowadzającej program motywacyjny, czy też jest współpracownikiem Spółki SKA, który będzie objęty planem motywacyjnym.

Powyższy przychód z tytułu objęcia akcji spółki SKA - niezależnie czy w przypadku wnioskodawcy będzie przychodem ze stosunku pracy, czy też do przychodem z innych źródeł - należy ustalić na podstawie wyżej cytowanego art. 11 ust. 2-2b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W niniejszym przypadku będzie to przychód odpowiadający wartości rynkowej objętych akcji pomniejszonej o poniesioną przez wnioskodawcę odpłatność na nabycie akcji. Albowiem jak wskazał wnioskodawca, beneficjenci Programu Motywacyjnego akcje otrzymają po preferencyjnej cenie emisyjnej określonej w programie motywacyjnym.

W przedmiotowej sprawie nie sposób zgodzić się z wnioskodawcą, że zastosowanie znajdzie art. 24 ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z którym dochód stanowiący nadwyżkę pomiędzy wartością rynkową akcji objętych (nabytych) przez osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia a wydatkami poniesionymi na ich objęcie (nabycie) nie podlega opodatkowaniu w momencie objęcia (nabycia) tych akcji. Zasadę określoną w zdaniu pierwszym stosuje się odpowiednio do dochodu stanowiącego nadwyżkę pomiędzy wartością rynkową akcji a wydatkami poniesionymi na ich nabycie od spółki posiadającej osobowość prawną, która objęła (nabyła) te akcje wyłącznie w celu przeniesienia tytułu ich własności na osoby uprawnione na podstawie uchwały walnego zgromadzenia spółki będącej emitentem akcji.

Należy tutaj podkreślić, że zasada, o której mowa w ust. 11, iż dochód osiągnięty z objęcia (nabycia) akcji nie podlega opodatkowaniu w momencie objęcia (nabycia) tych akcji dotyczy objęcia (nabycia) akcji wyłącznie w spółkach kapitałowych. Aby dokonać właściwej wykładni przedmiotowego przepisu nie wystarczy bowiem tylko zastosowanie wykładni językowej. Należy także posłużyć się zasadami wykładni systemowej, jedną z takich zasad wykładni systemowej jest zasada, że w trakcie wykładni należy brać pod uwagę miejsce przepisów w ramach systematyki aktu prawnego, w którym się znajdują. Należy zauważyć, iż przedmiotowy przepis art. 24 ust. 11 znajduje się w Rozdziale 5 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych "Szczególne zasady ustalenia dochodu". Ze zdania pierwszego przedmiotowego przepisu wynika, iż ww. przepis dotyczy odroczenia opodatkowania dochodu z tytułu objęcia (nabycia) akcji, a to z kolei oznacza, iż przedmiotowy przepis można połączyć jedynie z przychodem określonym w art. 17 ust. 1 pkt 9 ustawy, zgodnie z którym za przychody z kapitałów pieniężnych uważa się nominalną wartość udziałów (akcji) w spółce mającej osobowość prawna albo wkładów w spółdzielni objętych w zamian za wkład niepieniężny. Z przedmiotowego przepisu w sposób niebudzący wątpliwości wynika, iż dotyczy on udziałów i akcji tylko w spółce kapitałowej oraz wkładów w spółdzielni. Co do zasady zatem tylko takie objęcie może generować jakąkolwiek wartość przychodu. Skoro tak, to tylko spółki kapitałowej mogą dotyczyć szczególne okoliczności, które wyłączają możliwość opodatkowania przychodu. z tytułu objęcia akcji. W przedmiotowej sprawie mamy zaś do czynienia z objęciem akcji w spółce osobowej jaką jest spółka komandytowo-akcyjna, a nie w spółce kapitałowej. Po drugie, przepis art. 24 ust. 11 ustawy odwołuje się do objęcia (nabycia) akcji na podstawie uchwały walnego zgromadzenia. Tymczasem w przedmiotowej sprawie mamy do czynienia z objęciem (nabyciem) akcji nie tylko w SKA, ale także w wyniku realizacji praw wynikających z warrantów subskrypcyjnych. Podstawą objęcia (nabycia) akcji jest więc realizacja prawa z papieru wartościowego, a nie przyznanie tych akcji uchwałą walnego zgromadzenia.

Reasumując, objęcie akcji spółki komandytowo-akcyjnej w wyniku realizacji praw wynikających z warrantów subskrypcyjnych przez wnioskodawcę, wywoła skutek podatkowy w postaci uzyskania przychodu. Przychód ten w wysokości wartości rynkowej akcji pomniejszonej o poniesioną przez wnioskodawcę odpłatność zakwalifikować należy do przychodów z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku gdy wnioskodawca nie jest pracownikiem spółki SKA lub do przychodu ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ww. ustawy, w przypadku gdy wnioskodawca jest pracownikiem spółki SKA. Ponadto, wbrew twierdzeniu wnioskodawcy, w przedmiotowym przypadku nie znajdzie zastosowania art. 24 ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych albowiem dotyczy on odroczenia momentu opodatkowania dochodu z tytułu objęcia akcji spółek kapitałowych, a przedmiotowej sprawie wnioskodawca obejmie akcje spółki osobowej oraz akcje te nie zostaną przyznane uchwałą walnego zgromadzenia, lecz będą efektem realizacji prawa z papieru wartościowego.

Mając powyższe na uwadze, stanowisko wnioskodawcy uznać należało za nieprawidłowe.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie, ul. Rakowicka 10, 31-511 Kraków po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. z 2012 r. poz. 270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Katowicach Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl