Zaniewicz Edyta, Zakończenie współpracy z klientem biura rachunkowego

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2023
Status: Aktualny
Autor:

Zakończenie współpracy z klientem biura rachunkowego

W poradniku zostały zawarte wskazówki jak zostawić po biurze rachunkowym doskonałe wrażenie rzetelności i profesjonalizmu po zakończonej współpracy z klientem. Aby to ułatwić w tekście zostały zaprezentowane druki do wewnętrznego audytu czynności związanych z zakończeniem współpracy z klientem, checklista ułatwiającą weryfikację dokumentów przed ich zarchiwizowaniem i wydaniem oraz protokół wydania dokumentów księgowych.

Dla mnie osobiście niezmiernie istotnym aspektem, na który kładę nacisk, jest aspekt wizualny. Dokumentacja w formie papierowej musi mieć nienaganny wygląd, powinna być uporządkowana, teczki i skoroszyty nie mogą mieć widocznych uszkodzeń. Całość wydanej dokumentacji musi stanowić uporządkowany zbiór profesjonalnie przygotowany do wydania.

Z drugiej strony, zwracam uwagę na to, by dokumentacja była kompletna, a jeżeli nie jest na skutek uchybień klienta, to by fakt ten był odnotowany w protokole wydania dokumentów. Wreszcie skupiam uwagę na formalnym zamknięciu...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX