Europejska Rada Ochrony Danych, Wytyczne 8/2020 dotyczące targetowania użytkowników mediów społecznościowych
Wytyczne 8/2020 dotyczące targetowania użytkowników mediów społecznościowych
Wersja 2.0
Przyjęte w dniu 13 kwietnia 2021 r.
Translations proofread by EDPB Members.
This language version has not yet been proofread.
Historia wersji
Wersja 2.0 | 13 kwietnia 2021 r. | Przyjęcie wytycznych po konsultacjach publicznych |
Wersja 1.0 | 2 września 2020 r. | Przyjęcie wytycznych do konsultacji w sprawie publikacji |
Europejska Rada Ochrony Danych,
uwzględniając art. 70 ust. 1 lit. e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
PRZYJĘŁA NASTĘPUJĄCE WYTYCZNE:
1WPROWADZENIE
1. W ciągu ostatnich dziesięciu lat w środowisku internetowym nastąpił znaczący rozwój mediów społecznościowych. Coraz więcej osób korzysta z mediów społecznościowych, aby utrzymywać kontakt z rodziną i przyjaciółmi, tworzyć sieć kontaktów zawodowych lub łączyć się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach i poglądach. Do celów...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX