Europejska Rada Ochrony Danych, Wytyczne 8/2020 dotyczące targetowania użytkowników mediów społecznościowych

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2022
Autor:

Wytyczne 8/2020 dotyczące targetowania użytkowników mediów społecznościowych

Wersja 2.0

Przyjęte w dniu 13 kwietnia 2021 r.

Translations proofread by EDPB Members.

This language version has not yet been proofread.

Historia wersji

Wersja 2.0

13 kwietnia 2021 r.

Przyjęcie wytycznych po konsultacjach publicznych

Wersja 1.0

2 września 2020 r.

Przyjęcie wytycznych do konsultacji w sprawie publikacji

Europejska Rada Ochrony Danych,

uwzględniając art. 70 ust. 1 lit. e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

PRZYJĘŁA NASTĘPUJĄCE WYTYCZNE:

1WPROWADZENIE

1. W ciągu ostatnich dziesięciu lat w środowisku internetowym nastąpił znaczący rozwój mediów społecznościowych. Coraz więcej osób korzysta z mediów społecznościowych, aby utrzymywać kontakt z rodziną i przyjaciółmi, tworzyć sieć kontaktów zawodowych lub łączyć się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach i poglądach. Do celów...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX