Gotowicz Mariusz, Strategia marketingowa biura rachunkowego - zasada 7: reklama - wykorzystać możliwości!
Poradniki
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Strategia marketingowa biura rachunkowego - zasada 7: reklama - wykorzystać możliwości!
Potoczne powiedzenie mówi, że „reklama jest dźwignią handlu”. Nasze usługi są towarem, acz bardzo specyficznym. Dlatego od samego początku, a nie wtedy gdy nadszedł kryzys, powinniśmy podejmować różne działania reklamowe czy też informujące. W dobie narastającej konkurencji reklama jest niezbędnym działaniem marketingowym, aby osiągnąć wymarzony cel. Promowanie biura najlepiej rozpocząć od opracowania jednolitej linii wzorniczej. Mając określone i opracowane takie elementy, jak nazwa, znak graficzny oraz kolorystyka biura, możemy zacząć budować wizualizację za pomocą materiałów reklamowych.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX