Gotowicz Mariusz, Strategia marketingowa biura rachunkowego - zasada 5: współpracuj z innymi profesjonalistami!

Poradniki
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Strategia marketingowa biura rachunkowego - zasada 5: współpracuj z innymi profesjonalistami!

Żaden księgowy, prawnik, doradca podatkowy czy biegły rewident nie mają możliwości, aby być współczesnymi omnibusami, i tym samym znać się na wszystkim. Powszechne zjawisko specjalizacji dotknęło już także biura rachunkowe, co wyraźnie można zaobserwować na rynku. Jedne biura prowadzą tylko rachunkowość uproszczoną, jedne wyłącznie księgi handlowe a inne specjalizują się w akcyzie czy w opłatach i cłach. Tym samym nawet najlepszy specjalista z dziedziny rachunkowości lub „superdoradca” podatkowy nie są w stanie obsłużyć większego podmiotu w szerokim zakresie, gdyż nie mają możliwości opanowania wielu gałęzi prawa na tyle doskonale, aby co najmniej nie popełnić błędu. Dlatego też w dobie wąskiej specjalizacji powinniśmy korzystać z usług innych wyspecjalizowanych profesji.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX