Rzecznik Praw Pacjenta, Poradnik dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2022
Status: Aktualny
Autor:

Poradnik dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent

Rzecznik Praw Pacjenta udostępnił specjalny poradnik nt. dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent. Publikacja stanowi podręczne kompendium wiedzy na temat komunikacji i współpracy ze świadczeniobiorcami. Zawiera przykłady z życia, modele i wskazówki, praktyczne podpowiedzi, przemyślenia i teorie. Wszystko, co jest potrzebne, aby kontakt z Pacjentem był owocny oraz przystępny dla obu stron relacji. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do pracowników podmiotów leczniczych oraz wszystkich tych, którzy pragną pogłębić wiedzę nt. komunikacji w relacji lekarz-pacjent. W szczególności dedykowana jest:

osobom pracującym w rejestracji medycznej (w prywatnych placówkach zwanych czasem recepcją)

pielęgniarkom

ratownikom medycznym

lekarzom

asystentkiom, higienistkom i higienistkom stomatologicznim

innym osobom pracującym w placówkach ochrony zdrowia

pacjentom.

PORADNIK W WERSJI PDF ZNAJDZIESZ TUTAJ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX