Rzecznik Praw Pacjenta, Poradnik dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent
Poradnik dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent
Rzecznik Praw Pacjenta udostępnił specjalny poradnik nt. dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent. Publikacja stanowi podręczne kompendium wiedzy na temat komunikacji i współpracy ze świadczeniobiorcami. Zawiera przykłady z życia, modele i wskazówki, praktyczne podpowiedzi, przemyślenia i teorie. Wszystko, co jest potrzebne, aby kontakt z Pacjentem był owocny oraz przystępny dla obu stron relacji. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do pracowników podmiotów leczniczych oraz wszystkich tych, którzy pragną pogłębić wiedzę nt. komunikacji w relacji lekarz-pacjent. W szczególności dedykowana jest:
osobom pracującym w rejestracji medycznej (w prywatnych placówkach zwanych czasem recepcją)
pielęgniarkom
ratownikom medycznym
lekarzom
asystentkiom, higienistkom i higienistkom stomatologicznim
innym osobom pracującym w placówkach ochrony zdrowia
pacjentom.
PORADNIK W WERSJI PDF ZNAJDZIESZ TUTAJ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX