Nauczanie hybrydowe w okresie COVID-19 lub zagrożenia bezpieczeństwa przy granicy z Ukrainą - OpenLEX

Lesińska Joanna, Nauczanie hybrydowe w okresie COVID-19 lub zagrożenia bezpieczeństwa przy granicy z Ukrainą

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2020
Status: Aktualny
Autor:

Nauczanie hybrydowe w okresie COVID-19 lub zagrożenia bezpieczeństwa przy granicy z Ukrainą

Niniejszy poradnik prezentuje możliwe rozwiązania jednoczesnego prowadzenia różnych form kształcenia w okresie zawieszenia zajęć w czasie trwania stanu epidemii lub z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa przy granicy z Ukrainą w roku szkolnym 2021/22, przykłady sposobów realizacji nauczania hybrydowego, obowiązki informacyjne wobec kuratora oświaty i sposoby prowadzenia zajęć na odległość w ramach nauczania hybrydowego. Poradnik można w szczególności polecić dyrektorom oraz pracownikom szkół i placówek - zarówno tych publicznych jak i niepublicznych.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX