Gębka Grzegorz, Kompleksowe usługi marketingowo-reklamowe - opodatkowanie VAT na przykładach

Poradniki
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Kompleksowe usługi marketingowo-reklamowe - opodatkowanie VAT na przykładach

Na konkurencyjnym rynku niezbędnym jest podejmowanie działań promujących produkt, markę, przedsiębiorstwo. Akcje te prowadzone są zarówno w celu intensyfikacji sprzedaży, wprowadzenia nowej oferty produktów, czy chociażby wpisują się w element strategii funkcjonowania firmy. Dlatego organizowane są różnorakie działania marketingowe, które przybierają często postać konkursów z nagrodami, programów lojalnościowych itp. Podejmowanie tego typu czynności najczęściej delegowane jest podmiotom zewnętrznym. Rodzi to jednak w praktyce pewne konsekwencje podatkowe, m.in. problem z rozliczeniem podatku naliczonego wynikającego z faktury dokumentującej wykonanie usług marketingowych.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX