Liksza Joanna, Morawiec-Bartosik Anna, Jak wdrażać TOTAL REWARDS STATEMENT (TRS) - raport o łącznych korzyściach z pracy?

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2018
Status: Aktualny
Autorzy:

Jak wdrażać TOTAL REWARDS STATEMENT (TRS) - raport o łącznych korzyściach z pracy?

Wdrożenie raportu TRS ma za zadanie pokazać pracownikowi, dlaczego firma, w której pracuje, jest wyjątkowa i w czym jest lepsza od innych potencjalnych pracodawców. Celem niniejszego opracowania jest pomoc pracownikom działu human resources (HR) w podjęciu decyzji o gotowości organizacji na wdrożenie raportu o łącznych korzyściach z pracy. Ma także pomóc określić bariery i potencjalne ryzyka związane z publikacją raportu. Komentarz przedstawia również model Total Reward, który jest podstawą powstania idei raportu TRS, oraz krok po kroku proces przygotowania, publikacji i komunikacji raportu w organizacji gotowej na taki sposób komunikowania pakietu wynagradzania.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX