Gocan Irmina, Zautomatyzowane opisy stanowisk: współpraca/komunikacja/kontakty

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Zautomatyzowane opisy stanowisk: współpraca/komunikacja/kontakty

A.FUNKCJONALNOŚĆ TEJ CZĘŚCI OPISU

Sekcja ta obrazuje kluczowe kontakty służbowe, jakie występują na opisywanym stanowisku pracy.

B.WSPÓŁPRACA/ KOMUNIKACJA /KONTAKTY

Na początku należy wybrać najważniejsze osoby / grupy, z którymi typowo kontaktują się osoby pracujące na tym stanowisku w podziale na 5 osób / grup wewnątrz organizacji oraz 5 osób / grup na zewnątrz organizacji (nie wpisuje się kontaktów z przełożonymi, współpracownikami z zespołu oraz podwładnymi).

Następnie poprzez wybór z listy rozwijanej wskazuje się poziom częstotliwości współpracy / komunikacji / kontaktów:

Opcje słownikowe to:

1.

Rzadko – raz w miesiącu lub rzadziej (pod warunkiem regularności kontaktów)

2.

Regularnie – zazwyczaj przynajmniej raz w tygodniu

3.

Często – zazwyczaj przynajmniej raz na dwa dni

4.

Bardzo często – codziennie

Następnie wpisuje się cel komunikacji (konkretny efekt, jaki jest dzięki tej komunikacji uzyskiwany).

Na zakończenie wpisuje się charakter komunikacji poprzez wybór z listy rozwijanej:

Więcej: Zautomatyzowane opisy stanowisk>>>

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX