Gocan Irmina, Zautomatyzowane opisy stanowisk: dodatkowe informacje
Zautomatyzowane opisy stanowisk: dodatkowe informacje
A.FUNKCJONALNOŚĆ TEJ CZĘŚCI OPISU
Ta sekcja jest miejscem na wpisanie dodatkowych informacji, które są istotne a nie znalazły się w poprzednich sekcjach. Sekcja zawiera też miejsca na akceptacje i podpisy.
B.DODATKOWE INFORMACJE
W tym polu powinny się znaleźć informacje o stanowisku pracy, które nie znalazły się w żadnej z powyższych sekcji a warte są, aby na nie zwrócić uwagę w procesie projektowania stanowisk lub warte są włączenia do opisu np. praca na dworze, uciążliwość pracy, cięższe prace fizyczne, wydłużone godziny pracy, wymagana dyspozycyjność, trudności z pozyskaniem pracowników na te stanowiska, krzyżowanie się na stanowisku kluczowych decyzji, wyjątkowo kreatywny charakter stanowiska, zmniejszony wymiar etatu, uregulowania prawne dotyczące działalności stanowiska.
Zakres zamieszczonych tu danych zależy od opisującego, w toku konsultacji zostanie ustalone, czy zapisy te pozostaną w opisie, zależnie od ich charakteru.
C.OSOBY PODPISUJĄCE OPIS I ICH PODPISY ORAZ PRZEKAZANIE PRACOWNIKOWI INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYM GO OPISIE STANOWISKA PRACY
Ta sekcja opisu stanowiska zawiera informacje o:
Osobach sporządzających opis oraz go zatwierdzających,
Informację o...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX