Gocan Irmina, Zarządzanie ryzykiem w HRM

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Zarządzanie ryzykiem w HRM

Zarządzanie ryzykiem w HRM nie jest jeszcze tematem popularnym. Tymczasem sprawy pracownicze oraz organizacja pracy niesie za sobą wiele ryzyk, które skutkować mogą ogromnymi konsekwencjami dla przedsiębiorstwa. Artykuł wprowadza w tematykę zarządzania ryzykiem w HRM, nakreśla też, dlaczego powinno się wprowadzać tego typu rozwiązania. Przedstawiono definicję ryzyk, podstawowe założenia związane z metodyką zarządzania ryzykami, model zarządzania ryzykiem w HRM opracowany w praktyce biznesowej, listę ryzyk i czynników ryzyka występującą w HRM. Przedstawia też praktyczny przykład, w jaki sposób rozpocząć działania związane z identyfikacją i analizą ryzyk oraz opracowania planów minimalizujących ryzyka.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX