Kwiatkowska Monika, Zakaz reklamy aptek w świetle orzecznictwa

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Nieaktualny, stan prawny na: 31 grudnia 2013 r.
Autor:

Zakaz reklamy aptek w świetle orzecznictwa

Sądy administracyjne na gruncie aktualnie obowiązującego art. 94a ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne – dalej pr. farm. – podkreślają, iż zakaz reklamy aptek nie obejmuje jedynie informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego, „co oznacza, że zakaz ten został rozszerzony w zakresie jakiejkolwiek reklamy aptek, punktów aptecznych oraz – co istotne – ich działalności”. Niniejszy komentarz przybliża wnioski dotyczące znaczenia zakazu reklamowania aptek w praktyce płynące z najnowszego orzecznictwa sądów administracyjnych.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX