Dźwigała Gerard, Sprzedaż premiowa

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Nieaktualny, stan prawny na: 31 marca 2013 r.
Autor:

Sprzedaż premiowa

Ogólnie rzecz biorąc, konstrukcja sprzedaży premiowej opiera się na założeniu, iż klient, kupując określony towar lub korzystając z pewnej usługi, uzyskuje „dodatkowo” nagrodę: książkę, wieczne pióro, bilet do kina, względnie cokolwiek innego, co może skutecznie zachęcić klienta do określonego wyboru rynkowego. Klient jest zadowolony, gdyż dokonując zakupu otrzymał „za darmo” jeszcze nagrodę, za którą w innych warunkach musiałby dodatkowo zapłacić. Zadowolony jest również sprzedawca, gdyż klient dokonał zakupu i być może zachęcony nagrodą wróci do jego sklepu, licząc na równie korzystne transakcje w przyszłości.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX