Niedźwiedzka Małgorzata, Sprzedaż konsumencka. Ochrona interesów konsumenta
Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Nieaktualny, stan prawny na: 31 grudnia 2013 r.
Sprzedaż konsumencka. Ochrona interesów konsumenta
Przedmiotem niniejszego komentarza jest kwestia odpowiedzialności sprzedawcy za jakość towarów i ich oznaczenia oraz w zakresie gwarancji i dochodzenia roszczeń przez konsumentów oraz dwa typy umów: 1) zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz 2) zawieranych na odległość. W tym zakresie rozważaniom poddano regulacje ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX