Nazarko-Ludwiczak Ewelina, Spojrzeć na szpital oczami pacjenta – metody badania poziomu jakości świadczeń

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Spojrzeć na szpital oczami pacjenta – metody badania poziomu jakości świadczeń

Część jednostek ochrony zdrowia uważa, że wdrożone systemy zarządzania typu ISO „załatwiają” kwestie związane z jakością. Jednak narastająca konkurencyjność powoduje, że menedżerowie ochrony zdrowia zdają sobie sprawę, że dbanie o jakość i jej monitorowanie to zajęcie systematyczne i wymagające codziennej troski i uwagi. Jakie metody i narzędzia możemy stosować i co oferuje nasz rynek, by pomóc nam odpowiedzieć na podstawowe, a zarazem kluczowe pytanie: Co pacjent o nas myśli i co powinniśmy poprawić, by myślał o nas lepiej i chciał do nas wrócić?

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX