Polak Krzysztof, Specyfika rekrutacji do centrów usług BPO obsługujących międzynarodowe korporacje
Specyfika rekrutacji do centrów usług BPO obsługujących międzynarodowe korporacje
Artykuł jest obszernym materiałem, omawiającym proces rekrutacji do coraz częściej powstających w Polsce centrów usług BPO (Business Process Offshoring). Bazując na doświadczeniach firmy rekrutacyjnej specjalizującej się w tego typu projektach autor przedstawia poszczególne rozwiązania HR, które można lub należy przyjąć w trakcie ich realizacji. Szczególny nacisk położony jest na dobór metod dotarcia do potencjalnych kandydatów oraz na odniesienie stawianych im wymagań do kultury organizacyjnej firmy. Artykuł wskazuje na trudności i problemy, z którymi muszą liczyć się firmy wchodzące na rynek polski z podobnymi inwestycjami, w tym również na ogromny problem dużej rotacji pracowników. Tekst dedykowany jest tym osobom, które zajmują się obecnie lub mają w planach realizację rekrutacji pracowników do centrów usług BPO.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX