Polak Krzysztof, Specyfika rekrutacji do centrów usług BPO obsługujących międzynarodowe korporacje

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Specyfika rekrutacji do centrów usług BPO obsługujących międzynarodowe korporacje

Artykuł jest obszernym materiałem, omawiającym proces rekrutacji do coraz częściej powstających w Polsce centrów usług BPO (Business Process Offshoring). Bazując na doświadczeniach firmy rekrutacyjnej specjalizującej się w tego typu projektach autor przedstawia poszczególne rozwiązania HR, które można lub należy przyjąć w trakcie ich realizacji. Szczególny nacisk położony jest na dobór metod dotarcia do potencjalnych kandydatów oraz na odniesienie stawianych im wymagań do kultury organizacyjnej firmy. Artykuł wskazuje na trudności i problemy, z którymi muszą liczyć się firmy wchodzące na rynek polski z podobnymi inwestycjami, w tym również na ogromny problem dużej rotacji pracowników. Tekst dedykowany jest tym osobom, które zajmują się obecnie lub mają w planach realizację rekrutacji pracowników do centrów usług BPO.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX