Majewska Milena Daria, Smarter Workforce

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Smarter Workforce

Rzeczywistość biznesowa ulega nieustannym przemianom. Stawia to przed firmami wciąż nowe wyzwania. Naprzeciw potrzebom pracodawców wychodzi nowa idea o nazwie Smarter Workforce. Wymaga ona od szefów firm przewartościowania myślenia na temat zasobów ludzkich oraz nie lada odwagi. W zamian oferuje zadowolonych i zmotywowanych pracowników oraz lepsze wyniki biznesowe. Ponieważ pomysł ten powstał dzięki połączeniu IBM z firmą Kenexa, zakłada wykorzystanie w metodach HR najnowszych technologii. Idea Smarter Workforce wychodzi naprzeciw tendencjom zmieniającego się świata oraz dążeniom współczesnych pracowników. Zakłada potrzebę odkrycia na nowo znaczenia pojęcia „praca”. Twórcy programu Smarter Workforce uważają, że zmiany w tej dziedzinie są napędzane przez cztery główne tendencje: social business, analitykę dużych baz danych, technologie mobilne oraz zwiększającą się liczbę pracowników niezależnych. Rozwiązanie problemów pracodawców i pracowników widzą w zespoleniu ludzkiej wnikliwości z analityką dużych baz danych. Głównym celem tego pomysłu jest to, by praca pobudzała nas do działania i rozwoju. Powinna przynosić uczucie satysfakcji i dumy z tego, co robimy.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX