Kondrat Mariusz, Reklama produktów leczniczych kierowana do publicznej wiadomości
Reklama produktów leczniczych kierowana do publicznej wiadomości
Opracowanie poświęcone jest reklamie produktów leczniczych kierowanej do publicznej wiadomości. W komentarzu zdefiniowano pojęcie reklamy, scharakteryzowano reklamę kierowaną do publicznej wiadomości oraz katalog podstawowych i dodatkowych zakazów dotyczących reklamy publicznej leków. Odniesiono się do ogólnych wymogów informacyjnych, które reklama leków musi posiadać, a także omówiono zasady prowadzenia reklamy audiowizualnej, dźwiękowej i wizualnej. Opisano również zagadnienie reklamy leków weterynaryjnych oraz reklamy prowadzonej w aptekach i przedsiębiorstwach podmiotów leczniczych z uwzględnieniem nowych przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, a także uchwalonej w dniu 13 stycznia 2012 r. jej nowelizacji.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX