Kondrat Mariusz, Reklama kierowana do lekarzy i aptekarzy - zasady, przepisy szczegółowe
Reklama kierowana do lekarzy i aptekarzy - zasady, przepisy szczegółowe
Opracowanie dotyczy zasad i przepisów szczegółowych dotyczących reklamy kierowanej do lekarzy i farmaceutów. W komentarzu przedstawiono definicję reklamy produktu leczniczego oraz reguły dostarczania próbek leków (w tym kwestii kręgu beneficjentów próbek, pisemnego wystąpienia o dostarczenie próbki, wymogów dotyczących opakowania próbki, zakazu ich sprzedaży, limity udostępnianych opakowań). Omówiono także zakazy dotyczące wręczania i przyjmowania korzyści materialnych związanych z reklamowaniem leków, reguły właściwego reklamowania leków oraz odbywania spotkań handlowych. Wskazano także na granicę pomiędzy reklamą kierowaną do publicznej wiadomości, a reklamą kierowaną do profesjonalistów.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX