Małkowski Jacek, Realizacja szkolenia zamkniętego

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Realizacja szkolenia zamkniętego

Celem artykułu jest przedstawienie najistotniejszych zagadnień związanych z realizacją szkoleń zamkniętych. W tym celu ukazane zostały najważniejsze funkcje dwóch podstawowych typów szkoleń zamkniętych w oparciu o najpowszechniejszą (pragmatyczną) klasyfikację szkoleń. Artykuł podkreśla najważniejsze cechy projektów szkoleniowych realizowanych w formie zamkniętej oraz przedstawia szeroką listę zagadnień potencjalnie istotnych dla ich realizacji. Dodatkowo wskazane zostały różne metodologie szkoleniowe, których użycie może być pomocne. Zasadniczą zaletą artykułu jest kompletność proponowanego podejścia umożliwiająca wykorzystanie go jako swego rodzaju „listy kontrolnej”. Materiał jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za realizację polityki szkoleniowej.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX