Kondrat Mariusz, Programy lojalnościowe w świetle nowej ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych
Programy lojalnościowe w świetle nowej ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych
Komentarz przedstawia analizę zagadnień związanych ze stosowaniem programów lojalnościowych przez apteki oraz inne niż apteki podmioty w kontekście zakazu reklamy aptek, wprowadzonego przepisami ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, które obowiązują od dnia 1 stycznia 2012 r. W komentarzu zwrócono w szczególności uwagę na wątpliwości, jakie towarzyszą próbom interpretacji i określenia granic tego zakazu oraz warunków jego stosowania w praktyce. Uwzględniono także ewentualne zmiany wprowadzone uchwaloną w dniu 13 stycznia 2012 r. ustawą o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, a także niedawną nowelizację art. 49 ust. 3 u.r.l.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX