Czub-Kiełczewska Sylwia, Okiem IOD-a: nowoczesne formy marketingu w świetle przepisów RODO

Komentarze praktyczne
Opublikowano: LEX/el. 2020
Status: Aktualny
Autor:

Okiem IOD-a: nowoczesne formy marketingu w świetle przepisów RODO

W poprzednich komentarzach odnosiłam się do różnych form marketingu i tego, w jakim zakresie i na jakich zasadach administrator może legalnie przetwarzać dane osobowe w celach marketingowych. Temat jest bardzo skomplikowany, a form marketingu i sposobów przetwarzania danych do tych celów jest tyle, że bardzo ciężko go wyczerpać. Dotąd skupiałam się na bardziej tradycyjnych i znanych formach promowania swoich produktów i usług. Tym razem chciałabym się skoncentrować na innowacyjnych rozwiązaniach, które są coraz szerzej wykorzystywane i zyskują rosnącą popularność.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX