Tomczyk Aleksandra, Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP
Procedury
Status: Aktualna
Wersja od: 4 września 2020 r.
Autor: Tomczyk Aleksandra
Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP
Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP
Obowiązki pracodawcy delegującego pracownika na terytorium RP
Pracodawca delegujący pracownika do Polski jest zobowiązany wyznaczyć osobę upoważnioną do pośredniczenia w kontaktach z Państwową Inspekcją Pracy (PIP) oraz do przesyłania i otrzymywania dokumentów lub zawiadomień. Taka osoba z założenia powinna przebywać w okresie delegowania na terytorium RP.
LEX Navigator
Procedury prawne pokazane w formie interaktywnych schematów, dzięki którym sprawdzisz, jak krok po kroku przebiega postępowanie w danej sprawie.
Krok: podjęcie decyzji o delegowaniu pracownika do pracy
Pracodawca podejmuje decyzję o delegowaniu pracownika do pracy w Polsce.
Krok: delegowanie
Pracownik może rozpocząć świadczenie pracy w ramach delegowania.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .