Serzysko Agnieszka, Nowe zasady reklamowania produktów usług finansowych w postanowieniach dyrektywy CCD2

Komentarze praktyczne
Opublikowano: LEX/el. 2024
Status: Aktualny
Autor:

Nowe zasady reklamowania produktów usług finansowych w postanowieniach dyrektywy CCD2

Autorka poniższego komentarza omawia zmiany informacji przekazywanych konsumentom w reklamie zgodnie z postanowieniami nowej dyrektywy 2023/2225 w sprawie umów o kredyt konsumencki, która zaczęła obowiązywać w państwach Unii Europejskiej od 19.11.2023 r. Powyższa dyrektywa wprowadza nowe zasady także w odniesieniu do wykorzystywanego kanału komunikacji. Istotna jest kwestia, jakie informacje muszą, a jakie tylko mogą znaleźć się w reklamie produktów usług finansowych, na jakie kwestie muszą zwrócić uwagę podmioty proponujące produkty usług finansowych oraz potencjalnie jakie zmiany w swoich procedurach muszą wprowadzić.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX