Fazlagić Jan, Jak zarządzać kreatywną firmą? (cz. 2)
Jak zarządzać kreatywną firmą? (cz. 2)
Rachunek zysków i strat w kreatywnej firmie
Dlaczego księgowy w firmie to jeden z najlepiej zarabiających pracowników? Dlaczego nikt nie liczy kosztów i strat wynikających z braku lub niewykorzystania kreatywności pracowników? Ile kosztuje pomysł, który nie został przedstawiony, ponieważ kreatywny pracownik siedział w ciasnym pokoju z 5 innymi osobami i nie miał odpowiednich warunków do kreatywnego myślenia? Na te i wiele innych pytań mógłby odpowiedzieć rachunek zysków i strat dotyczący kreatywności. Cały proces związany z poprawą jakości zarządzania w Twojej firmie warto zacząć od rachunku zysków i strat, jakie ponosisz z tytułu zaniedbań i braku inwestycji w obszar kreatywności pracowników.
Rachunek zysków i strat (dawniej rachunek wyników) to jeden z podstawowych i obligatoryjnych elementów sprawozdania finansowego jednostki. Informuje o efektywności poszczególnych rodzajów działalności oraz o ogólnym wyniku finansowym przedsiębiorstwa. Rachunek ten przedstawia wynik działalności przedsiębiorstwa w ciągu konkretnego okresu,...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX