Błaszkiewicz Paweł, Jak prezentować pracownikom wyniki badania ich opinii

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Jak prezentować pracownikom wyniki badania ich opinii

Artykuł to kolejna propozycja dla osób pragnących rozwijać swoje umiejętności dotyczące badań ankietowych w organizacjach. Autor na przykładzie badań satysfakcji pracy szczegółowo porusza problematykę prezentowania wyników badania pracownikom wzbogacając materiał przykładami. Autor podkreśla, że nie wystarczy przekonać pracowników, aby wypełnili ankietę na interesujący nas temat, trzeba jeszcze przekonać ich, że dzięki ich zaangażowaniu wiele spraw dotyczących firmy ma szansę zmienić się na lepsze. Badania opinii pracowników, choć podlegają ogólnej metodologii używania kwestionariuszy, są przede wszystkim narzędziem do komunikacji działów personalnych z pracownikami. Materiał ten szczególnie polecany jest osobom poszukujących inspiracji, jak w sposób syntetyczny i zwięzły, a przy tym interesujący, przedstawić najważniejsze wyniki badań. Jest to więc alternatywa dla tradycyjnych raportów zawierających dziesiątki wykresów i analiz pisanych trudnym do zrozumienia językiem.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX