Dubielis Marta, Jak budować markę firmy wykorzystując mediacje

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Jak budować markę firmy wykorzystując mediacje

Część firm buduje markę w sposób profesjonalny i przemyślany traktując ją jako niezbędny element prowadzonej działalności biznesowej. Są też tacy, którzy do tematu podchodzą na zasadzie intuicji – wiedzą, że potrzebują silnej marki, ale trudno dopatrzeć się z ich strony skoordynowanych działań. Jednak zarówno dla jednych, jak i drugich, potrzeba pozytywnego odbioru medialnego jest rzeczą niezwykle cenną. Żadnej firmie nie służą procesy sądowe, w których pracownicy „walczą o swoje”, a racje jednej i drugiej strony są szeroko komentowane we wszelkich środkach przekazu. Być może mediacje, które tworzą pewnego rodzaju parasol ochronny dla wewnętrznych problemów firmy są swoistym lekiem na takie sytuacje.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX